Marketing

Foto: Shutterstock.com

Facebook: 4 tipy pro úspěšnou reklamu

Potřebujete, aby vaše facebooková reklama měla lepší výsledky, hlavně teď v době před Vánocemi? Aby získala více prokliků, více leadů a oslovila vaše potenciální publikum? Dnes pro vás mám 4 tipy, co by reklamním textům nemělo chybět,...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Island školí z destinačního marketingu. Už zase…

Před pár týdny obletělo svět nové propagační video Islandu, které se okamžitě stalo hitem sociálních sítí. Tvůrci si v něm nesmírně vtipně dělají legraci ze zakladatele Facebooku Marka Zuckerberga a přitom nenásilně propagují krásy Islandu. Podobných marketingových...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Královéhradecký kraj má novou destinační společnost

V prosinci zahájila činnost nová destinační společnost Královéhradeckého kraje. Příspěvková organizace s názvem Královéhradecká krajská centrála cestovního ruchu převzala činnost končící Centrály cestovního ruchu Královéhradeckého kraje a společnosti Revitalizace KUKS, připravuje však i spoustu nových projektů. Centrála o tom...

Číst více
Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Blízký východ a Indie, trhy zaslíbené?

Na cestování mají vysoké rozpočty a nebojí se je použít. Očekávají luxus. Dost možná přijedou na konferenci. Rádi poznají naše tradice, okusí českou kuchyni a uneseni budou z našich památek. A nejlépe je oslovíte online. Tak by se dal...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Chorvatsko se propaguje jako „zimní říše divů“

Chorvatské turistické sdružení (HTZ) spustilo novou zimní propagační online kampaň „Chorvatsko – zimní říše divů“, která poběží do 10. ledna napříč klíčovými trhy včetně Česka. Hlavním cílem kampaně je udržet viditelnost země zdůrazněním zimních krás chorvatských...

Číst více
Foto: Pixabay (montáž: COT group)

Fórum ukázalo vítěze i poražené covidové pandemie

Po roční covidem zaviněné pauze se včera odehrál další ročník Fóra cestovního ruchu, tedy konference, kterou tradičně pořádá agentura CzechTourism. Desátý ročník byl připraven v hybridním systému – část účastníků sledovala přednášky naživo v prostorech Kongresového centra...

Číst více
Ilustrační foto: Shutterstock.com

Česko má políčeno na turisty ze Skandinávie a Beneluxu

Obyvatelé skandinávských států, Belgie, Nizozemska a Lucemburska byli v září a říjnu osloveni online kampaní na sociálních sítích zaměřenou na propagaci cyklotrasy Stezka železné opony (EuroVelo 13). Cílem kampaně bylo též zviditelnění českých, moravských a slezských měst. Praha byla...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Kampaň Prahy za měsíc oslovila 223 mil. cizinců

Reklamy v městské kampani lákající zahraniční turisty do Prahy se za první měsíc fungování zobrazily 223 milionům uživatelů v 11 zemích Evropy. Nejvíce město prostřednictvím Prague City Tourism (PCT) inzeruje v Německu. ČTK to řekla mluvčí PCT Klára...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Brno bude v září patřit influencerům

V jihomoravské metropoli se v bude 16. - 18. září příštího roku konat devátý ročník největší konference pro tvůrce digitálního obsahu v Evropě TRAVERSE. Do Brna by měly dorazit až čtyři stovky nejlepších evropských i světových travel influencerů, blogerů,...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Zakázané ovoce aneb jak na turisty z Asie

Občanům některých asijských zemí jejich vlády důrazně nedoporučují cestování do Evropy a cestovní kanceláře takové cesty nesmí vůbec nabízet. V těchto destinacích zároveň platí velmi přísná protiepidemická opatření. Navzdory tomu se v nich zástupci české centrály cestovního ruchu...

Číst více