×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Chorvatsko se propaguje jako „zimní říše divů“

Foto: Shutterstock.com Kouzlo zimního Záhřebu Foto: Shutterstock.com

Chorvatské turistické sdružení (HTZ) spustilo novou zimní propagační online kampaň „Chorvatsko – zimní říše divů“, která poběží do 10. ledna napříč klíčovými trhy včetně Česka. Hlavním cílem kampaně je udržet viditelnost země zdůrazněním zimních krás chorvatských destinací, ale také specifických turistických produktů, jako jsou enogastronomie, kultura, příroda a wellness. HTZ o tom informovalo v tiskové zprávě.

Nová on-line kampaň, která poběží na sociálních sítích včetně Facebooku, Instagramu, Twitteru, TikToku a Pinterestu s použitím značek #CroatiaWinterWonderland a #MagicalCroatia, má oslovit veřejnost v Německu, Slovinsku, Rakousku, Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Itálii, Nizozemsku, Francii, Velké Británii, Belgii, Švédsku a Norsku.

„Propagační kampaně, které jsme letos realizovali, představily naši zemi jako vysoce kvalitní, bezpečnou a dobře připravenou destinaci. Že jsme v tom byli velmi úspěšní, potvrdila Evropská komise pro cestovní ruch (ETC), která zdůraznila, že Chorvatské turistické sdružení bylo nejaktivnější evropskou organizací cestovního ruchu na portálu a sociálních sítích Visit Europe během podzimní kampaně a jako taková byla velkým příkladem pro organizace cestovního ruchu v jiných zemích. Do konce letošního roku očekáváme další nárůst cestovního ruchu, chorvatské destinace připravily zajímavou adventní nabídku, na kterou v rámci této zimní kampaně upozorníme,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić s tím, že součástí kampaně budou tradiční recepty, zvyky a tradice, jak vyrobit perníková srdce a také nejlepší lokace pro zimní fotografie.

Dodejme, že v rámci této kampaně bude označení #MagicalCroatia přizpůsobeno destinacím, které budou zahrnuty do propagačních aktivit, takže destinace a fanoušci jsou vyzýváni k používání značek jako #MagicalZagreb, #MagicalOpatija, #MagicalSplit atd. Součástí kampaně je také soutěž o ceny, která bude probíhat na vybraných trzích a v rámci které budou oceněny nejlepší fotografie zimních krás chorvatských destinací a lokalit a nejlepší odpovědi fanoušků na otázky na sociálních sítích.

S cílem dosáhnout co nejlepších výsledků je v rámci kampaně, pokud to epidemiologické podmínky v Chorvatsku a na klíčových trzích dovolí, naplánován výlet pro mezinárodní influencery, kteří navštíví zimní říši divů na ostrově Rab, prozkoumají Národní park Plitvická jezera pod bílou pokrývkou a zažijí vánoční atmosféru Záhřebu, Dubrovníku a dalších měst.

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Cestovní ruch ve Vídni byl loni na 28 procentech úrovně před krizí

Poklesem zájmu v důsledku protipandemických opatření netrpí zdaleka jen tak často omílaná Praha, ale i řada dalších evropských měst. Například v rakouské metropoli dosáhnul loni turismus jen 28 procent předkrizových hodnot. Počet přenocování se ale proti předchozímu roku...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Očkovaní se nebudou muset po příjezdu do Anglie testovat

Lidé očkovaní proti onemocnění covid-19 nebudou muset po příjezdu do Anglie podstupovat test na koronavirus, oznámil včera britský premiér Boris Johnson. Ministr dopravy Grant Shapps později potvrdil, že změna pravidel nastane 11. února ve 04:00 místního...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Thajsko už nebude posílat očkované turisty do karantény

Thajsko od příštího měsíce obnoví bezkaranténní vízový program pro očkované turisty. Země, která je závislá na cestovním ruchu, se po zmírnění počtu nových případů nákazy koronavirem zaměřuje na hospodářské oživení. Zahraniční návštěvníci ze všech zemí...

Číst více