Marketing

Foto: Dan Řežábek / SCCR

Střední Čechy si spolupráci s influencery chválí

Středočeská centrála cestovního ruchu (SCCR) loni připravila projekt Cestuj srdcem, kterého se zúčastnilo celkem 11 influencerů. Během 5 týdnů procestovali srdce Čech a jejich zážitky, které sdíleli na sociálních sítích, oslovily více než 750 000 uživatelů Facebooku,...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Moravskoslezský kraj opět ocení projekty i osobnosti turismu

Moravskoslezský kraj v březnu ocení výjimečné projekty, ale také osobnosti v cestovním ruchu, které se loni zasadily o rozvoj turismu v regionu. Letošní ročník Cen cestovního ruchu Moravskoslezského kraje je vyhlášen v pěti kategoriích a o vítězích bude rozhodovat také veřejnost. Novináře...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Česká kampaň na CBS oslovila 8,5 milionu Američanů 

Kampaň na nejsledovanější americké TV stanici CBS, která zvala americké turisty na návštěvu České republiky v roce 2022, zhlédlo na klíčových trzích na východním pobřeží USA (New York a Philadelphia) téměř 8,5 milionu diváků. V tiskové zprávě o tom...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vysočina West: Pelhřimovsko má nově destinační společnost

Turistickou nabídku Pelhřimovska začíná propagovat nová organizace destinačního managementu Vysočina West. Ve spolku mají zastoupení čtyři největší města regionu i podnikatelé v cestovním ruchu. Novinářům to řekl předseda představenstva Martin Ecler, který je zároveň ředitelem městské organizace...

Číst více
Foto: CCRJM

Jižní Morava díky influencerům oslovila půl milionu lidí

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava vsadila v loňském roce na spolupráci s cestovatelským portálem Worldee. V rámci kampaně „Nestůj, cestuj“ pozvala na jih Moravy trojici influencerů a nabídla jim prezentaci zaměřenou na příběhy lidí, kteří tvoří jedinečnost tohoto...

Číst více
Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Cestu z nudy loni hledalo 21,5 milionu Čechů

Pro cestovatelský portál Kudyznudy.cz, který provozuje agentura CzechTourism, byl uplynulý rok opět rekordním. Počet návštěv překročil 21,5 milionu, což představuje 14procentní meziroční nárůst. O 16 procent se také oproti roku 2020 zvýšil počet uživatelů portálu –...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Pražská kampaň sebrala turisty Vídni a Berlínu

Marketingová digitální kampaň Stay in Prague, kterou na podzim spustila organizace Prague City Tourism (PCT) s partnery, zaznamenala téměř 800 milionů zobrazení na vybraných trzích. Kampaň byla nejúspěšnější v Polsku, Itálii, Španělsku, Izraeli a Německu. V tiskové zprávě o tom...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tourfilm ocení videa propagující Česko a jeho tradice

Agentura CzechTourism otevřela druhý ročník mezinárodní soutěže Tourfilm 2022. Do dvou kategorií se mohou hlásit snímky propagující turistickou destinaci Česká republika, či videa z Česka propojující tradice s moderním přístupem v různých odvětvích (např. architektura, gastronomie, kultura atd.)....

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Co plánuje vláda pro cestovní ruch?

Vláda premiéra Petra Fialy minulý týden představila své dlouho očekávané programové prohlášení. Jakou budoucnost v něm plánuje cestovnímu ruchu?

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Sociální média a marketingové trendy pro rok 2022

Nový rok je za dveřmi. Jaké trendy budou v příštích 12 měsících nejvíce ovlivňovat naši komunikaci na sociálních sítích? V aktuálním příspěvku vám nabízím několik hlavních.

Číst více