MICE

Foto: Shutterstock.com

Jak se pokusit vytvořit „lovebrand“ v cestovním ruchu

Slova brand a lovebrand se paradoxně i díky covidu začala čím dál více skloňovat i v segmentu cestovního ruchu a gastronomie. Právě „lovebrandy“, které zákazníci milují, mají nejen v době krize „jednodušší“ pozici a jejich „konzumenti“ je podrží, občas odpustí chybu nebo...

Číst více

KCP očekává za loňský rok až 80procentní ztráty

Kongresové centrum Praha (KCP) očekává za loňský rok kvůli pandemii koronaviru v kongresovém odvětví ztráty až 80 procent. Díky rezervám a provozním úsporám centrum podle jeho generální ředitelky Lenky Žlebkové hospodářskou ztrátu minimalizovalo. Konkrétní čísla neuvedla. Poptávka...

Číst více
Foto: JCCR

Jihočeši naplno rozjeli přípravu letošního Travelconu

Celkem 1 612 registrovaných účastníků, více než 6 000 zhlédnutí programu, který zahrnoval 22 odborných témat rozebíraných do detailu 41 přednášejícími ve třech sálech v Českých Budějovicích i v Praze. Takový byl loňský 4. ročník konference cestovního ruchu Travelcon v režii Jihočeské...

Číst více

Zvládnete restart hotelu po covid-19 za tři měsíce?

Díky tomu, že máme klienty i v zahraničí, jsme to krok za krokem vyzkoušeli a díky projektům v zemích, kde už nejsou „Best in Covid“, jsme zmapovali celý proces i výsledek. Včetně toho, jak se změnilo chování hostů při rezervaci...

Číst více

HK: Pětina podnikatelů v omezených sektorech za měsíc zkrachuje

Pokud budou nadále platit stávající zákazy, pětina živnostníků a podniků v omezených sektorech neudrží své podnikání déle než jeden měsíc. Dalších až 40 procent podniků z nejpostiženějších sektorů zřejmě zamíří do insolvence do tří měsíců. Vyplývá to z šetření,...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Jaký byl první jihomoravský on-line fam trip?

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava (CCRJM) nezahálí ani v „době covidové“. Přestože současná opatření cestování prakticky vylučují, pozvala tato jihomoravská organizace destinačního managementu prostřednictvím svého Moravia Convention Bureau své partnery (především z řad cestovních kanceláří, agentur...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Instagram: 6 tipů pro úspěšnou komunikaci v roce 2021

Celosvětově ho využívá jedna miliarda uživatelů a v České republice jsme kousek pod třemi miliony. Instagram stále více ukazuje, že jeho popularita, vliv i síla rostou. Na co se zaměřit, aby prezentace vaší značky byla v roce 2021 úspěšná?

Číst více
Foto: PCB

Praha zlepšila své hodnocení konkurenceschopnosti v indexu společnosti GainingEdge

Společnost GainingEdge představila svůj „Destination Competitive Index“ poprvé v roce 2018. Jedná se o nástroj hodnotící města na základě jejich konkurenční síly a schopnosti získávat mezinárodní konference. Index primárně hodnotí prvních TOP 100 destinací žebříčku asociace ICCA (International...

Číst více

TikTok je trend. Jaké jsou jeho možnosti pro propagaci turistiky?

TikTok je v současné době jedna z nejpopulárnějších aplikací na trhu. Aktivní uživatel zde stráví v průměru 52 minut denně. Těm z vás, kteří o této sociální síti slyší poprvé, můžeme říci, že je to takový mix Instagramu a YouTube, ale...

Číst více

CzechTourism pokračuje v propagaci MICE v zahraničí

Virtuálního workshopu „Back to business – together“ určeného pro zástupce skandinávských a finských agentur a zaměřeného na propagaci kongresové a incentivní turistiky v Praze se zúčastnilo 30 nákupčích. Během jediného dne proběhlo téměř sto osmdesát virtuálních schůzek i virtuální FAM...

Číst více