Incoming

Foto: Shutterstock.com

Maximalizovat potenciál destinace

Představte si modelovou situaci – máte lázně, můžete se poměrně čerstvě pyšnit značkou UNESCO, ­nabízíte celou řadu unikátních zážitků i kulturního bohatství… Nemáte ale žádný pětihvězdičkový hotel. Můžete zaujmout náročnou či bonitní klientelu? V případě Ústeckého kraje,...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vyjasnění kompetencí a struktura řízení

Posledním regionem, jehož strukturu organizací destinačního managementu vám v závěrečném díle našeho celoročního seriálu představíme, je již tradičně Ústecký kraj. Jeho území pokrývají čtyři vcelku odlišné turistické destinace, přičemž v projektu certifikace jsou aktivně zapojeny všechny. Co...

Číst více
foto: Barbora Dvořáková

Upečeno v Travelbakers – 1/2021: O lásce k místům, kde žijeme, a která navštěvujeme

Jak v cestovním ruchu probudit v lidech zájem a lásku k místům, kde žijí, nebo která navštěvují? Klíčem k úspěchu je dobrá interpretace místního dědictví. Tedy promyšlená komunikace, která využívá přímé zkušenosti, zážitky nebo příběhy… Díky ní můžeme nasadit návštěvníkovi...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Anketa: Jak kraje podpoří domácí turismus?

Zástupce krajů a krajských organizací destinačního managementu jsme oslovili s jednou jednoduchou otázkou – zajímalo nás, jakými aktivitami letos budou usilovat o rozvoj domácího cestovního ruchu a zda hodlají realizovat podporu formou slevových voucherů.

Číst více

Najdou k sobě hotely a cestovky v roce 2021 cestu?

Větší příležitost poznat rozdíl mezi cestovní kanceláří a portálem než v roce 2020 ještě cestující ani hoteliéři neměli.

Číst více

Novinky GEOFUNu – 1/2021

Strážnická cesta k pramenům Nově spuštěná geohra „Cesta k pramenům“ seznamuje zážitkovou formou s historií a zajímavostmi folklorního centra regionu Slovácko – městem Strážnice. Šohaj Martin a jeho děvčica Anička byli zvoleni stárky a jejich veledůležitým úkolem je postarat se o zdárný...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři inovace, které budou hýbat marketingem cestovního ruchu v roce 2021

Koronavirový rok 2020 zasadil ránu mnoha off-line službám. Obzvláště v jarní vlně musely firmy v gastronomii a kultuře posilovat své on-line aktivity, které jim umožnily udržet kontakt se zákazníky. Kdo nebyl dostatečně viditelný on-line, ten často musel doslova...

Číst více
foto: Shutterstock.com

2021: Trendy v on-line marketingové komunikaci

Opět stojíme na startovní linii nového roku a letos s určitou obavou, po zkušenostech v tom minulém, vyhlížíme, co si rok 2021 pro nás přichystal. Co můžeme očekávat v on-line marketingu? Jaké nové trendy posílí nebo vstoupí do hry?...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Kdo spasí české hotely? České rodiny, ale jen pokud jim hoteliéři půjdou naproti

Miliony chybějících noclehů, miliardy ztracené na tržbách. Loňský rok byl pro hotely nejhorší v novodobé historii. Jestliže to epidemiologická opatření dovolí, hotely zřejmě prožijí intenzivní jarní sezonu, rok 2021 se ale pravděpodobně bude odehrávat podle nových...

Číst více
Foto: Prague City Tourism

Praha volá po změně

Česká metropole má nové vize a záměry v městském plánování i v rozvoji domácího a příjezdového cestovního ruchu. Podle odborné konzultantky Prague City Tourism Jaroslavy Novákové by hlavním cílem města mělo být jediné – aby se v něm místním lidem i přijíždějícím...

Číst více