Upečeno v Travelbakers – 1/2021: O lásce k místům, kde žijeme, a která navštěvujeme

foto: Barbora Dvořáková foto: Barbora Dvořáková

Jak v cestovním ruchu probudit v lidech zájem a lásku k místům, kde žijí, nebo která navštěvují? Klíčem k úspěchu je dobrá interpretace místního dědictví. Tedy promyšlená komunikace, která využívá přímé zkušenosti, zážitky nebo příběhy… Díky ní můžeme nasadit návštěvníkovi „brouka do hlavy" a zasáhnout i jeho srdce.

Tento obsah je pouze pro předplatitele. Zakoupit článek nebo objednat si předplatné.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Znojemská Beseda

O druhý ročník Znojmo Zadax zatím projevila zájem stovka podnikatelů

Stovka majitelů znojemských restaurací, kaváren nebo hotelů se zatím zapojila do letošního druhého ročníku akce Znojmo Zadax na podporu podnikatelů působících v cestovním ruchu. Do loňské kampaně se zapojilo 140 podnikatelů, ale i tehdy byl rozjezd v červnu pomalejší....

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Do oblak i do podzemí v Plzeňském kraji

Vyzkoušet si práci kováře, projet se důlním vlakem nebo usednout do stíhačky. Zkrátka místa, kde se dospělí promění v hravé děti. To nabízí technické památky v Plzeňském kraji. Tři z nich vám teď blíže představíme a zaručujeme, že se...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Pro restart turismu chce MMR využít fondy EU i foodblogera

S cílem zmírnit následky pandemie využilo Ministerstvo pro místní rozvoj už 8,5 mld. Kč na dotační tituly pro cestovní ruch. Teď chce prosadit podporu turismu z evropských fondů v celkové výši 1,417 miliardy korun. Zároveň spouští on-line...

Číst více