Technologie

Foto: Shutterstock.com

Online degustace vína – zážitek à la covid, nebo trend?

Pandemie a omezující ochranná opatření nevynalezly online degustace vína, zato je notně rozšířily. Mají své výhody a nevýhody. Posloužily k přežití – přežijí jako zážitek?

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Etiketa v době onlinové

I v dnešní covidové době můžete během online schůzek prostřednictvím různých aplikací vytvořit skvělé zážitky. Zoom a jemu podobné aplikace jsou mocným nástrojem pro propojení vašeho týmu a klientů, byť jsou libovolně daleko. I když zůstanete doma, můžete být...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Nové obchodní a marketingové příležitosti pro lázeňské hotely

Odmyslíme-li si aktuální zákaz poskytovat služby samoplátcům, mají lázeňské a wellness hotely mají možnost nabídnout klientovi tematicky laděný pobyt. Mají tedy určitým způsobem výhodu oproti hotelům, které se soustřeďují pouze na přenocování. Klient v takovém hotelu hledá...

Číst více
Foto: VIVA travel

VCCR 2020/2021, Nejlepší elektronický projekt, 3. místo: VIVA travel

Číst více
Foto: INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary

VCCR 2020/2021, Nejlepší elektronický projekt, 2. místo: Karlovy VARY REGION CARD

Číst více
Foto: Previo

VCCR 2020/2021, Nejlepší elektronický projekt, 1. místo: Alfred

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Neplacení za TV v hotelech může být trestné

Dlouhodobé neplacení televizních a rozhlasových poplatků například v hotelech s mnoha přijímači může být kvalifikováno jako trestný čin, vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu (NS). Koncesionářské poplatky jsou podle NS takzvanou podobnou povinnou platbou, jak ji spolu s daněmi či pojištěním...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Google Free Booking odkazy

Na začátku března letošního roku provedl Google na první pohled nepatrnou úpravu v jinak tradičním modelu placeného zobrazení cen v rámci metasearch reklamy.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Nová aplikace provede po Pálavě a Lednicko-valtickém areálu

Destinační společnost Pálava a Lednicko-valtický areál připravuje projekt individuálního multimediálního osobního průvodce, takzvaný IMOP, který formou webové aplikace navede turisty například na Svatý kopeček v Mikulově nebo do vinařské lokality Modré hory. Aplikace začne fungovat od června....

Číst více
Foto: Shutterstock.com

4 tipy, jak využít videa pro hotelový marketing

Videa jsou dnes pomyslným „želízkem v ohni“ pro získání pozornosti potenciálního publika a pomáhají při rozhodování o nákupu. Jaký obsah ale ideálně připravit? Dnes vám nabízím čtyři tipy, jak využít videa pro prezentaci hotelu.

Číst více