×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Tourfilm ocení videa propagující Česko a jeho tradice

Foto: Shutterstock.com Spoty v maximální délce 15 minut a ne starší 2 let vybere Česká centrála cestovního ruchu ve dvoukolovém hodnocení Foto: Shutterstock.com

Agentura CzechTourism otevřela druhý ročník mezinárodní soutěže Tourfilm 2022. Do dvou kategorií se mohou hlásit snímky propagující turistickou destinaci Česká republika, či videa z Česka propojující tradice s moderním přístupem v různých odvětvích (např. architektura, gastronomie, kultura atd.). Agentura o tom informovala v tiskové zprávě

Spoty v maximální délce 15 minut a ne starší 2 let vybere Česká centrála cestovního ruchu ve dvoukolovém hodnocení. Vítěz se může těšit nejen na zážitkový výlet po Česku, ale i na zviditelnění svého díla na zahraničních trzích.

„Tradice, a to jak v původním, tak především v jejich moderním vyznění, jsou hlavním tématem našich marketingových aktivit na zahraničních trzích pro rok 2022. Šikovným tvůrcům chceme dát možnost propagovat jejich práci v celosvětovém měřítku, což může být zajímavý benefit pro jejich profesní portfolio. Vítězná videa využijeme i v rámci našich marketingových kanálů pro domácí cestovní ruch – objeví se např. na volnočasovém portále Kudy z nudy, jehož návštěvnost v loňském roce 21,5 miliónu návštěv,“ přibližuje soutěž František Reismüller, ředitel odboru marketingu a zahraničních zastoupení agentury CzechTourism.

Soutěž videosnímků Tourfilm navazuje na stejnojmenný nejstarší mezinárodní filmový festival s cestovatelskou tematikou na světě, který se konal od roku 1967 a jehož posláním bylo uvést a ocenit dokumentární a propagační filmy a spoty, které svou obsahovou náplní a uměleckou úrovní přispívaly k rozvoji domácího i zahraničního cestovního ruchu.  V roce 2019 se Tourfilm stal marketingovou soutěží a zaměřil se jen na snímky přispívající k propagaci regionů České republiky.

V letošním ročníku soutěže Tourfilm, bude odborná porota vybírat spoty ve dvou mezinárodních kategoriích, které jsou oproti loňskému roku otevřeny široké veřejnosti – amatérským, poloprofesionálním i profesionálním tvůrcům z celého světa. Novinkou je také kategorie spotů na téma české tradice. Snímky je do soutěže možno přihlašovat do 20. 2. 2022. Podrobný statut soutěže a přihlašovací formulář je k dispozici na www.czechtourism.cz.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Jihočeská centrála cestovního ruchu

Jižní Čechy se rozrostou o další modernizovaná karavanová stání

Do dotačního programu Jihočeského kraje, zaměřeného na vznik nových a modernizaci současných karavanových stání, dorazilo k termínu podání celkem 27 žádostí. V tiskové zprávě o tom informovala Jihočeská centrála cestovního ruchu.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Karlovarský kraj podpoří památky a turismus 16 miliony korun

Karlovarský kraj letos vyhlásil dva nové dotační programy na podporu památkové péče a cestovního ruchu. První se zaměří na projektovou přípravu a druhý na podporu památek zapsaných na seznam Světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO. Celkem kraj rozdělí...

Číst více
Foto: Petr1888 / Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)

Úspěšná misie poličského muzea – příklad hodný následování

Dlouhodobým cílem Městského muzea a galerie Polička je přibližovat dětem z mateřských školek, žákům i studentům témata z historie, národopisu či umění.  V době „covidové“, kdy bylo pro školy i školky náročnější vydat se do muzea, obrátili gard. Místo zvaní...

Číst více