4 tipy, jak využít videa pro hotelový marketing

Foto: Shutterstock.com Foto: Shutterstock.com

Videa jsou dnes pomyslným „želízkem v ohni“ pro získání pozornosti potenciálního publika a pomáhají při rozhodování o nákupu. Jaký obsah ale ideálně připravit? Dnes vám nabízím čtyři tipy, jak využít videa pro prezentaci hotelu.

Odprezentujte svůj hotel

S videi se obvykle začíná u klasického představení hotelu. Nemusí se však jednat o tradiční prezentaci, kde pouze představíte možnosti ubytování. Hotelový řetězec Four Seasons se například ve svém videu rozhodl zaměřit na komunikaci firemní kultury a hodnot, se kterými se značka spojuje. Samozřejmě nechybí informace o tom, jak luxusní služby na vás čekají, ale důraz kladou na svůj jedinečný příběh. Podívejte se a přesvědčte se sami.

Pohled do zákulisí

Pozvěte své publikum do zákulisí. Obecně záběry s tématem „behing the scene“ patří nejenom na sociálních sítích, ale celkově na internetu mezi velmi populární. Uživatelé nechtějí vidět jen nádherně připravené pokoje nebo restauraci. Jsou připraveni dozvědět se mnohem více.

Jaká videa mohou objevit? Pozvěte potenciální hosty do hotelové restaurace, kde poodhalíte, jak váš šéfkuchař připravuje pokrmy, nebo jak další kolegové chystají vše pro příjezd hotelových hostů. Tento typ videí je také snadno využitelný pro plánování a přípravu eventů, kdy snadno představíte, jak u vás probíhají důležité věci, které mají vliv na rozhodnutí o nákupu.

Dalším velkým přínosem je možnost vyzdvihnout vlastnosti vašeho týmu, například smysl pro detail, inovativní řešení nečekaných problémů, nebo zcela jedinečný přístup pro řešení klientských potřeb.

Váš tým, vaše síla

Do zákulisí vašeho hotelu jsme již nahlédli. Kam se vydáme dál? Za jednotlivými členy vašeho úžasného týmu a jednotlivě s nimi pohovoříme. Ptáte se proč? Protože zmíněné rozhovory mohou přinést další plusové body pro vaši značku.

V krátkém rozhovoru představíte a vyzdvihnete osobní hodnoty, znalosti a dovednosti daného pracovníka. Pracuje u vás více než 10 let? Vždy přistupuje velmi citlivě k řešení problém hotelových hostů? Sdílejte jejich jedinečné příběhy. Všechny tyto informace se mohou stát pomyslným jazýčkem na vahách při rozhodování o objednání ubytování ve vašem hotelu. Na druhé straně je pro každého z nás příjemné vědět, kdo o nás bude v hotelu pečovat, a vědomí, že se o nás budou start nejlepší z nejlepších, je pro každého libý pocit. Co myslíte?

Navíc váš tým připomene příběh vašeho hotelu, příběh vaší značky nebo představí hotelový úsek, kde pracuje. Povypráví, proč se pro tuto práci rozhodl a vaší značce dá autentickou tvář, jako například barman z hotelu The Standard v Hollywoodu.

Recenze hostů

Posledním tipem, který zmíním, jsou recenze od vašich hostů, kteří hovoří o vašich výborných službách, úžasném personálu, a hlavně nádherném času, který u vás mohli strávit. Vytvoření tohoto typu videí je o trochu náročnější, protože potřebujete najít takové hosty, kteří bez problémů před kamerou pohovoří, ale výsledek pak stojí za to.

Praktickou ukázkou je Hotel Dream Dominicus La Romana v Dominikánské republice, který vsadil právě na rozhovory se svými klienty a připravil velmi zajímavé video. Podívejte se níže.

Pokud by tato varianta pro vás nyní nebyla zcela přijatelná, další možností jsou recenze, které od hostů dostáváte. Z nich pak vytvořte video sestřihy. Výhodou je, že tady nakombinujete recenze s různými tématy a potenciální hosté dostanou „kompletní“ přehled o vašich výborných službách.

Všechna videa ukazují, kolik různých a mnohdy na první pohled „obyčejných“ témat je možné v hotelu zajímavým způsobem odkomunikovat. Našli jste mezi tipy svého favorita?

V následujících článcích se společně podíváme na tvorbu videí pro jednotlivé sociální sítě, nebudou chybět tipy pro jejich kvalitní zpracování a samozřejmě příklady.

Tento obsah je pouze pro předplatitele. Zakoupit článek nebo objednat si předplatné.

Nejnovější články z rubriky Expert

Foto: Shutterstock.com

Co vše se „vejde“ do služby lázeňského ubytování?

Žijeme v době, která přeje šedé ekonomice. Cestovky nemají na pojištění a přemýšlejí, jak překlopit své zájezdové podnikání na (ne)zájezdy. Školky nemají ve školkách děti a vymýšlejí, jak je hlídat po parcích. Prodejci rozšiřují sortiment o ten povolený, aby...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Neplacení za TV v hotelech může být trestné

Dlouhodobé neplacení televizních a rozhlasových poplatků například v hotelech s mnoha přijímači může být kvalifikováno jako trestný čin, vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu (NS). Koncesionářské poplatky jsou podle NS takzvanou podobnou povinnou platbou, jak ji spolu s daněmi či pojištěním...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Karlovarský kraj v datech ČSÚ: 4. čtvrtletí 2020

Hromadná ubytovací zařízení na území Karlovarského kraje vykázala v posledním čtvrtletí loňského roku 46 014 hostů. Počet ubytovaných se tak meziročně v posledním kvartálu snížil o 83,7 procenta. Počet přenocování meziročně poklesl o 79 %. Vypovídají o tom zatím poslední dostupná data...

Číst více