Znáte vaše čichové logo?

Foto: Shutterstock.com Foto: Shutterstock.com

To, jak voní váš hotel, je stejně důležité, jak vypadá. Čich je druhým nejvýznamnějším způsobem smyslového vnímání a už ve středověku dokázali vizionářští obchodníci využít tohoto potenciálu lépe, než to kupříkladu děláme teď. Středověký obchodník při prodeji zapojoval více smyslů. Než přišlo na řadu jednání o ceně, dostali jste možnost zboží vidět zblízka, ohmatat, vnímat povrch a strukturu, nasát jeho vůni a třeba i ochutnat. Nejen z pohledu středověkého obchodníka se dostatečně nesnažíme.

Tento obsah je pouze pro předplatitele. Zakoupit článek nebo objednat si předplatné.

Nejnovější články z rubriky Expert

Foto: Shutterstock.com

Česko je zelené, padají bariéry pro cestování

(aktualizováno) Evropské středisko pro kontrolu a prevenci nemocí (ECDC) zařadilo ode dneška Česko mezi zelené země s nízkým rizikem nákazy, což usnadní cestování do evropských zemí, které se řídí společným unijním semaforem. Pro většinu oblíbených turistických destinací, včetně Chorvatska,...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Předvolební otázka za miliardy: Jak pomoct cestovnímu ruchu?

Česká unie cestovního ruchu zve na online tiskovou konferenci s názvem „Předvolební otázka za miliardy: Jak pomoct cestovnímu ruchu?". Kromě novinářů jsou zváni i zástupci odborné veřejnosti. Tisková konference proběhne 22. června od 15 hodin.

Číst více
Foto: Znojemská Beseda

O druhý ročník Znojmo Zadax zatím projevila zájem stovka podnikatelů

Stovka majitelů znojemských restaurací, kaváren nebo hotelů se zatím zapojila do letošního druhého ročníku akce Znojmo Zadax na podporu podnikatelů působících v cestovním ruchu. Do loňské kampaně se zapojilo 140 podnikatelů, ale i tehdy byl rozjezd v červnu pomalejší....

Číst více