×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Novinky projektu Czech Specials

Snížení ceny certifikačního poplatku Czech Specials
Projekt Czech Specials podporuje restaurace, které dobře vaří českou kuchyni a je zároveň certifikační značkou, stvrzující, že jsou v takto označeném podniku poskytovány kvalitní služby.

Nyní byl v rámci podpory české ga­stronomie mimořádně snížen certifikační poplatek na jednotných 750 Kč + DPH, toto snížení poplatku potrvá až do 30. 4. 2021.

Je-li vaše restaurace vyhlášená specialitami české kuchyně v tradičním či moderním pojetí, neváhejte se do projektu zapojit! Veškeré informace najdete na www.czechspecials.cz.

 

 Czech Specials je společným projektem agentury CzechTourism, Asociace hotelů a restaurací a Asociace kuchařů a cukrářů České republiky. Klade si za cíl popularizovat českou kuchyni v tradičním i moderním pojetí a prezentovat restaurace, které tuto kuchyni nabízejí, a v konečném důsledku do dobrých českých restaurací přivést více hostů. Českou kuchyni v rámci jednotlivých regionů prezentuje jako rozmanitou, plnou jedinečných pokrmů a reflektující využívání sezonních surovin. České restaurace jsou pak představovány jako místa, kde mohou domácí i zahraniční turisté počítat s kvalitními službami. Czech Specials je zároveň certifikační značkou, která má zajistit, že v takto certifikovaných restauracích budou hostům poskytovány kvalitní služby a že tradiční české pokrmy budou podávány v odpovídající kvalitě.

 

Rozšíření projektu Czech Specials o kategorii cukrárna-kavárna

Které jsou typicky české cukrářské výrobky? Jaké zákusky, dorty a cukroví jsou naším kulinářským dědictvím? Které cukrářské výrobky by neměly chybět v sortimentu české cukrárny a kavárny? Pomozte nám zodpovědět tyto otázky a sestavit seznam typických tradičních českých, i ryze regionálních cukrářských výrobků, pro připravované rozšíření certifikace Czech Specials o cukrárny a kavárny. Své návrhy, popřípadě i ověřené receptury, nám prosím zasílejte na adresu: projekty@akc.cz.

 

Nejnovější články z rubriky Expert

Foto: CCRJM

Jižní Morava díky influencerům oslovila půl milionu lidí

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava vsadila v loňském roce na spolupráci s cestovatelským portálem Worldee. V rámci kampaně „Nestůj, cestuj“ pozvala na jih Moravy trojici influencerů a nabídla jim prezentaci zaměřenou na příběhy lidí, kteří tvoří jedinečnost tohoto...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Svátky pomohly American Airlines snížit ztrátu

Ztráta amerických aerolinek American Airlines Group bez zahrnutí mimořádných položek ve čtvrtém čtvrtletí klesla na 921 milionů USD (19,7 miliardy Kč) z 2,2 miliardy USD předloni, kdy zájem o cestování negativně ovlivnila pandemie nemoci covid-19. Ke zmírnění...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Thajsko už nebude posílat očkované turisty do karantény

Thajsko od příštího měsíce obnoví bezkaranténní vízový program pro očkované turisty. Země, která je závislá na cestovním ruchu, se po zmírnění počtu nových případů nákazy koronavirem zaměřuje na hospodářské oživení. Zahraniční návštěvníci ze všech zemí...

Číst více