WHO vybrala českou firmu MyStay pro obnovu turismu ve světě

Česká firma MyStay se svou bezkontaktní recepcí zvítězila ve Výzvě pro obnovu turismu (Healing Solutions), kterou vyhlásila Světová organizace cestovního ruchu (UNWTO) s podporou Světové zdravotnické organizace (WHO). Cílem výzvy, do které se přihlásila více než tisícovka firem a projektů ze 110 zemí světa, bylo najít nejlepší inovativní a okamžitě použitelné řešení, jež pomůže vyřešit celosvětově negativní dopad COVID-19 na cestovní ruch. 

Bezkontaktní MyStay Anticovid sadu nabízí firma všem zájemcům zdarma

Řešení, které MyStay hotelům a provozovatelům ubytovacích služeb nabízí, je v současné době ideální – jedná se totiž o automatizovanou komunikaci s hosty a digitalizaci hotelových procesů od rezervace, on-line check-inu a check-outu až po koupi doplňkových služeb. Zákazník tak téměř nemusí přijít do kontaktu s hotelovým personálem – vše je automatizované a veškeré požadavky lze řešit pouze prostřednictvím mobilního telefonu, tabletu nebo počítače. A to bez nutnosti cokoli stahovat. Obrovskou výhodou tohoto systému je, že hotely nemusejí měnit svůj páteřní hotelový systém (PMS). Naopak, MyStay se na stávající PMS může napojit. 

„V důsledku celosvětové pandemie hoteliéři denně počítají obrovské ztráty. Omezují personál a dělají zásadní dodavatelské škrty. MyStay jim v této době ale dokáže podat pomocnou ruku. Bezkontaktní MyStay Anticovid sady, tedy komplexní softwarové řešení na pomoc těžce zasaženému hotelnictví, jsme se ubytovacím zařízením po celém světě rozhodli poskytnout zcela zdarma. A to včetně pomoci s nasazením systému. Chceme udělat vše pro rychlý a bezpečný návrat hostů a restart celého hotelového byznysu,“ řekla Pavlína Zychová, zakladatelka a ředitelka společnosti MyStay.  

Důležité je, aby se lidé přestali bát cestovat. Omezení zbytečného přímého kontaktu s personálem a ostatními hosty a tím pádem i omezení šíření nemoci COVID-19, automatizace veškerých činností – to vše by mohlo pomoci cestovní ruch znovu rozhýbat. Vítězství MyStay ve Výzvě pro obnovu turismu je obrovským úspěchem nejen pro firmu jako takovou, ale i pro Českou republiku. Znovu se potvrzuje, že máme mnoho šikovných lidí a firem, kteří dokáží pracovat s celosvětovým přesahem a přinášet světu skvělé nápady a projekty. 

Pavlína Zychová (MyStay)

Bezkontaktní MyStay Anticovid sada je vhodná pro jakýkoliv druh ubytovacího zařízení bez omezení velikosti či lokality – hotely, hostely, penziony, apartmány, kempy. MyStay ve spolupráci se svými partnery pracuje na co možná největší dostupnosti poskytnutých PMS integrací zdarma. V této chvíli nabízí do konce léta zdarma připojení na populární PMS HoresPlus, HotelTime, Opera, Suite8 (Fidelio), Protel, MEWS, či Channel manager Siteminder a jedná i s dalšími dodavateli. „Všichni jsou vítáni,“ uvedla Pavlína Zychová. Je však možné udělat i ruční hromadné importy, které nezaberou déle než pár minut. Bezplatná iniciativa bude minimálně do července dotována z vlastních zdrojů. MyStay však usiluje o to, aby byla prodloužena alespoň do podzimu a nejlépe do konce roku 2020. „Chtěli bychom pomoci zejména českému turistickému ruchu a místním provozovatelům ubytovacích služeb.  Na Ministerstvo obchodu a průmyslu, jsme proto podali žádost o grant, který by sloužil k financování vývoje nových bezkontaktních komponent a umožnil nám poskytovat toto řešení českým hotelům zdarma co nejdéle. Nyní čekáme na jejich rozhodnutí,“ dodala Zychová. 

„Když jsme začali spolupracovat s firmou MyStay, věděli jsme, že projekt má obrovský potenciál. Stali jsme se součástí nadšeného týmu a díky našemu know-how a dlouholetým zkušenostem se nám podařilo propojit on-line prostředí se sítí ‚kamenných‘ hotelů. Za tři roky působení jsme obsloužili více než jeden milion uživatelů. Až nyní se ale ukazuje, jak velký tento projekt ve skutečnosti může být. To, že budeme součástí skupiny lidí, kteří pomohou celosvětově postavit na nohy paralyzovaný cestovní ruch, nás ani ve snu nenapadlo. Jsme hrdí, že jsme součástí tak velké věci a ocenění, kterého se naší práci dostalo ze strany UNWTO a WHO si opravdu ceníme,“ uvedl Zbyněk Laisek, partner společnosti NetSide Europe. 

Díky Bezkontaktní MyStay Anticovid sadě jsou hotely hned po rezervaci schopny na své hosty odeslat potvrzení rezervace a informace o místních zdravotních a bezpečnostních opatřeních a nařízeních. Před příjezdem všichni hosté vyplní a on-line podepíší registrační check-in formulář. Po příjezdu do ubytovacího zařízení si pak bez čekání a zdržování se na recepci převezmou pouze kartu či klíč od pokoje. Pomocí odkazu v e-mailu nebo SMS, či po připojení na hotelové wi-fi, si pak na speciální webové stránce hotelu, která je součástí Bezkontaktní MyStay Anticovid sady, najdou aktuální informace, prohlédnou a objednají hotelové služby. V průběhu pobytu mohou komunikovat s personálem, mít v telefonu všechna doporučená místa na on-line mapě a na konci pobytu si vyřídit pre-checkout opět z pohodlí pokoje, aniž by museli čekat ve frontě na recepci.  

Bezkontaktní MyStay Anticovid sada obsahuje emailové šablony pro pravidelnou možnost na hosty distribuovat novinky o lokální bezpečnosti, zdravotní situaci a nařízeních, speciální webovou stránku s pobytovými informacemi a to včetně opatření, týkající se COVID-19, možnost nabízet klientům své služby a extra nabídky on-line a jejich elektronickou objednávku z pokoje a on-line check-in a check-out pro minimalizaci osobního kontaktu. 

„Pandemie COVID-19 mění svět, stejně jako všichni ostatní jsme byli nuceni zavřít celé naše portfolio hotelů. OREA je česká hotelová značka, která se už v minulosti rozhodla inovovat a digitalizovat všechny transakční záležitosti na zákaznické cestě tak, abychom se mohli plně věnovat klientům a poskytování individualizovaného zážitku. K tomu nám již téměř rok pomáhá Mystay, které zajišťuje bezkontaktní check-in, automatizovanou komunikaci s hostem a on-line prodej našich hotelových služeb. Naši hosté inovace, které platforma přináší, vítají. Jsme si jistí, že především nyní se nám investice do inovací vrátí. Jsme totiž na ‚bezkontaktní‘ návrat hostů v postcovid době připraveni,” uvedl generální ředitel českého řetězce OREA Hotels & Resorts Gorjan Lazarov.

Další informace naleznete na https://anticovid.mystay.cz/bezkontaktne

Foto: MyStay

 

Nejnovější články z rubriky Incoming

Foto: Shutterstock.com

Předvolební otázka za miliardy: Jak pomoct cestovnímu ruchu?

Česká unie cestovního ruchu zve na online tiskovou konferenci s názvem „Předvolební otázka za miliardy: Jak pomoct cestovnímu ruchu?". Kromě novinářů jsou zváni i zástupci odborné veřejnosti. Tisková konference proběhne 22. června od 15 hodin.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Experti: Covidové certifikáty jsou pro tuzemský cestovní ruch klíčové

Zavedení evropských covidových certifikátů, a tím uvolnění cest cizinců do Česka, je klíčové pro tuzemský cestovní ruch. Bez toho řada firem a podnikatelů nemá šanci přežít, shodli se v úterý účastníci debaty na téma tzv. covidových pasů. Podle...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

ACK: Vláda otevřela incomingové agentury, klienti však nesmí přijet

Dne 10. května 2021 bylo ukončeno nařízení, které doposud omezovalo možnost mít otevřené provozovny. To znamenalo, že i cestovní agentury a cestovní kanceláře pracující v incomingovém cestovním ruchu mohly otevřít své provozovny. Nicméně vláda svým rozhodnutím tyto provozovny sice...

Číst více