Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Nástroje na sledování cen konkurence na různých veřejných portálech (tzv. rate shopper) jsou již dnes naprostou samozřejmostí u mnoha hotelů. Na výběr mají ubytovací zařízení z celé škály produktů od tradičních stabilních poskytovatelů, které jsou na trhu 15 let, až po nové, které přišly na trh v posledních letech. A další neustále přicházejí.
V tomto článku bych rád poukázal na některá úskalí spojená s využívaním těchto srovnávačů cen a jak je zohlednit v rozhodování o cenové strategii a rozšířit jejich záběr též o celkové tržní informace. Ačkoli se může jakákoli analýza cen a tržního prostředí zdát v současné kritické době jako irelevantní, v momentě, kdy se cestovní ruch odrazí ode dna, budou naopak mít výhodu ta ubytovací zařízení, která s daty tohoto typu průběžně pracují, a budou tak schopna adekvátně a včas reagovat na opětovný růst poptávky.
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.
Letiště Praha v letošním roce plánuje odbavit dvojnásobek cestujících oproti roku 2021. S předpokládaným nárůstem provozu je pro zachování komfortu nutné navýšit počet spolupracovníků, a to až o 200 zaměstnanců a o desítky pracovníků na dlouhodobé brigády formou dohod mimo...