V rámci pravidelných setkání s osobnostmi z praxe studenti Vysoké školy obchodní v Praze (VŠO) absolvovali 15. března přednášku ředitelky agentury CzechTourism Moniky Palatkové. Ta jim představila systém fungování a působnost České centrály cestovního ruchu včetně toho, na čem staví její současná marketingová strategie a jaká témata plánuje pro následující tři roky.
„Strategie propagace České republiky se nese v duchu historických událostí a období. Začíná u Karla IV., který ji ovládá pro letošní rok, a půjde dále přes baroko, první republiku až po současnost. Téma pro rok 2020, které by mělo tuto časovou řadu završit, je stále otevřené a my budeme rádi i za vaše nápady,“ motivovala Monika Palatková studenty VŠO, mezi kterými jsou jistě i budoucí uchazeči o práci v agentuře CzechTourism.
Touto přednáškou Vysoká škola obchodní v Praze navázala na svoji dlouhodobou strategii propojování studia s praxí. „Uplatnitelnost absolventů v praxi je pro nás zásadním měřítkem úspěchu a plně si uvědomujeme, že praktické zkušenosti načerpané již během studia jsou pro ni klíčové. Kromě pravidelných přednášek pořádáme také kulaté stoly s potenciálními zaměstnavateli našich absolventů, studenti připravují projekty pro regionální památky a absolvují povinnou praxi,“ upřesňuje Jindřich Ploch, rektor VŠO. Kromě agentury CzechTourism spolupracuje VŠO také s Českým Aeroholdingem, Národním památkovým ústavem, Lufthansou a mnoha dalšími.
Jak se staví český sektor ubytování k inovacím? Jaké příležitosti a hrozby v nich spatřuje pro své budoucí podnikání? Jak moc a v jakých konkrétních oblastech hodlají čeští hoteliéři investovat do inovací a co si od toho v dnešní době plné nejistot...
Na Vysoké škole polytechnické Jihlava (VŠPJ) řešili odborníci z praxe i aplikační sféry krizová řešení pro cestovní ruch. Nápady a nástroje k řešení dopadů restrikcí kvůli pandemii covid-19, ale i nepřímých dopadů současné války na Ukrajině na cestovní ruch v České...
V Česku je aktuálně realizováno několik vzdělávacích projektů zaměřených mimo jiných na obory hotelnictví, gastronomie a cestovního ruchu, které jsou vhodné pro různé stupně vzdělávací soustavy.