Restartujete, nebo pudrujete gangrénu?

První zkušenosti ukazují, že v době nulové poptávky nic nepřekoná to, čemu čelíme – žádné diskontní sazby, žádné slevy, žádné kreativní balíčky. Hotely trávily poslední týdny produkcí dárkových poukazů a voucherů. I některé naše hotely to dělaly. Nevíme však o žádném z nich, který by prodej svých poukazů klasifikoval jako úspěšný.

Tento obsah je pouze pro předplatitele. Zakoupit článek nebo objednat si předplatné.

Nejnovější články z rubriky Expert

Foto: Asociace kuchařů a cukrářů ČR

Miroslav Kubec: Klient bude čím dál náročnější (I.)

S prezidentem Asociace kuchařů a cukrářů Miroslavem Kubcem jsme hovořili o aktuální situaci v gastronomii, stejně jako o změnách, kterými obor projde v důsledku pandemie covid-19. A navzdory tomu, že restaurace budou mezi posledními provozy, které vláda dovolí v rámci rozvolňování otevřít, šlo...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Na co budeme lákat slovenské, polské a litevské turisty?

Druhý díl seriálu exportních workshopů včera seznámil účastníky s aktuální situací na Slovensku, v Polsku a Litvě i s marketingovými plány agentury CzechTourism na těchto zdrojových trzích našeho incomingu.

Číst více
Foto: Switzerland Tourism

De Niro odmítá Federera a propaguje tak Švýcarsko

Švýcarská turistická centrála udělila konkurenci zajímavou lekci z video marketingu. V aktuální kampani doplnil špičkového tenistu Rogera Federera neméně kvalitní spoluhráč - roli v novém propagačním spotu přijal oscarový herec Robert de Niro.

Číst více