Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Video prezentující lyžaře jako závodníka na svahu v Kitzbühelu bude stát jen odvahu, kterou se dotyčný následně rád pochlubí všude, kde může. Nápad, který se nedá „ukrást“, ale stojí za zamyšlení. V legendárním rakouském lyžařském středisku vymysleli pro své hosty i další upomínkové „bonbónky“.
Ty nejzajímavější byly představeny novinářům během nedávné tiskové konference v Praze. Prakticky pro kohokoliv jsou to oblíbené fotopointy na vyhlídkových platformách u horní stanice Steinbergkogel, horní stanice Hartkaser a vedle horní stanice sedačkové lanovky Brunn, odkud se otevírá úchvatný výhled na moře okolních horských vrcholů. Tato místa jsou velmi oblíbená pro pořízení fotografie jako upomínky na krásný den v lyžařské oblasti KitzSki. Všechny fotografie pořízené na fotopointech jsou přístupné po zadání čísla Keycard na skiline.cc. Tato služba je samozřejmě už v ceně karty.
Pro nejzdatnější lyžaře je nachystáno pořízení originální fotografie na sjezdovce Streif. Ta vděčí za svou proslulost těm prvkům trati, které závodníky přivádí na hranici jejich fyzických i psychických možností. Tep se zrychlí už jen při pohledu ze startovní budky, která září v novém lesku. Kdo se odváží postavit na start legendárního Streifu, bude jeho odvaha odměněna fotkou na památku, kterou si může vytisknout ve fototiskárně u dolní stanice lanovky Hahnenkammbahn. Cena tisku je 5 eur za jeden snímek. Nepochybuji, že taková fotka obletí všechny přátele i sociální sítě. Jenže každý zase není až tak zdatný lyžař.
Poněkud fyzicky dostupnější je Skimovie trasa na sjezdovce č. 16 Streiteck. Oč jde? Je to 280 metrů dlouhý úsek svahu pro obří slalom s výškovým rozdílem cca 60 metrů, kde lyžaře snímají dvě kamery. Po zdolání trasy má lyžař k dispozici video svého lyžařského výkonu. Opět po zadání čísla Keycard na skiline.cc. Rovněž tato služba je už v ceně karty. Pokud lyžař shledá, že jeho výkon nebyl až tak dobrý, může záznam použít jako podnět ke zlepšení. Je-li v Kitzbühelu na více dnů, může si to koneckonců zopakovat – a další pokus už jistě dopadne lépe. Když se spot líbí, určitě obletí celý lyžařův svět. A nepochybuji o tom, že jsou kamery nastaveny tak, aby bylo zřejmé, kde lze něco takového zažít.
V našich podmínkách nemáme úplně vhodné lyžařské terény, kde by bylo reálné takové nápady kopírovat. Ale co takhle vzít je jako inspiraci? Propagační axiom, že nejlepší propagací je ta „od úst k ústům“, platí už léta a bude platit napořád, jen s tím rozdílem, že teď to letí po sítích. Navíc každá služba navíc (ta gratis dvojnásob) zvyšuje spokojenost klientů.
Jinak pokud jde o Kitzbühel, dobrá zpráva je, že ceny lanovek a vleků se pro nastávající zimní sezónu nezvyšují a cvičné vleky jsou zdarma.
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.