Dara Rolins fanynkou pražského Mandarinu

Foto: Mandarin Oriental Foto: Mandarin Oriental

Zpěvačka Dara Rolins se zařadila po bok Helen Mirren, Lucy Liu, Morgana Freemana či Rami Maleka, když bylo její jméno zapsáno na seznam „celebrity fanoušků" hotelové skupiny Mandarin Oriental. Konkrétně se stala oficiální fanynkou a ambasadorkou pražského hotelu tohoto řetězce, který tak konkurenci uštědřil praktickou lekci z celebrity brandingu.

Marketingová kampaň hotelové skupiny Mandarin Oriental „He’s a Fan/She’s a Fan” funguje už přes 20 let. Kampaň elegantně kombinuje slavný symbol skupiny – FAN (v angličtině výraz pro vějíř a také fanouška) – s mezinárodními celebritami, které pravidelně navštěvují a využívají služeb hotelů Mandarin Oriental.

„Ti, co mě znají, vědí, že je mi blízké vše, co je zahalené tajemstvím. Vůně Orientu, chutě a filozofie Asie, to vše a mnoho víc v sobě skrývá právě pohádkový hotel Mandarin Oriental,“ citoval hotel zpěvačku ve své tiskové zprávě. V té se rovněž píše, že pro pražský hotel Mandarin Oriental byla Dara Rolins jasnou volbou.

Foto: Mandarin Oriental Flavia Daudan-Caponi a Dara Rolins Foto: Mandarin Oriental

Jak vysvětlila PR a marketingová manažerka hotelu Lenka Tučková, zpěvačka s vášní pro cestování a objevování všeho nového s hotelem zahájila spolupráci již v loňském roce, kdy navrhla limitovanou edici svíčky Vermi by Dara inspirovanou hotely Mandarin Oriental. „Svíčka s vůní kadidla a myrhy obsahuje pouze rostlinné vosky a bavlněný knot a je dostupná v lázních hotelu Mandarin Oriental a také na oficiálních stránkách Vermi by Dara,“ uvedla Tučková.

Generální ředitelka hotelu Mandarin Oriental, Prague Flavia Daudan-Caponi pak ke spolupráci dodala: „Životní styl, představivost a vnitřní síla Dary Rolins je motorem naší spolupráce. V současné době připravujeme s Darou další novinku, lázeňský rituál Vermi by Dara, který bude představen veřejnosti ještě toto léto.“ 

Nejnovější články z rubriky Expert

Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Instagram: 5 taktik pro zvýšení zájmu o obsah

Pravidelná komunikace na Instagramu je pro úspěch nejenom na této sociální síti klíčová. Jak komunikovat nebo jaké kroky ideálně zvolit, aby obsah zaujal a cílové publikum s ním interagovalo? Nabízím vám 5 ověřených tipů, jak postupovat.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Profil typického turisty v Praze

Turisté v Praze. Přiznejte si, že i vám toto slovní spojení evokuje opilé britské mladíky potácející se od baru k baru, německé turisty vysedávající nad orosenou sklenicí u Fleků nebo asijské návštěvníky mířící za neustálého cvakání fotoaparátů od Karlova...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Co obnáší přeměna pronajímatele přes Airbnb na podnikatele?

Ti, kteří pronajímají byty prostřednictvím platforem Airbnb nebo booking.com, v létě jistě zbystřili, když Městský soud v Praze dal zapravdu finanční správě a v konkrétním případě posoudil pronájem bytu přes Airbnb z daňového hlediska jako ubytování. Těsně poté Magistrát hlavního...

Číst více