Dáme voucher má potenciál přinést hotelům a lázním milionové obraty

Na konci listopadu 2020 byla pod iniciativou Zachraňme turismus spuštěna ostrá verze market place Damevoucher.cz, která koncovým spotřebitelům nabízí ke stažení slevové vouchery poskytovatelů služeb v cestovním ruchu. Dle slov zakladatele s nabídkou několika jednotek hotelů, lázeňského ubytování a zážitků projekt neočekával žádná velká čísla. I přes drobné nedokonalosti se ale podařil zajímavý výsledek a dá se předpokládat, že v horizontu několika měsíců by obrat ze stažených a uplatněných voucherů mohl dosáhnout mnohamilionových částek. 

V horizontu několika měsíců by obrat ze stažených a uplatněných voucherů mohl dosáhnout mnohamilionových částek

Za první 2 měsíce si lidé stáhli přes 550 voucherů v hodnotě 560 000 Kč, což by v případě uplatnění všech voucherů beze zbytku znamenalo cca 2 780 000 Kč obratu v hotelích, lázních a agenturách pořádajících zážitky.

„Chceme nadále vybízet naše partnery, především ubytovatele a lázeňské domy, aby se do naší iniciativy připojili s nabídkou slevových voucherů, které se v minulé sezóně velmi osvědčily. Jde o standardní marketingový a prodejní nástroj, jemuž koncový spotřebitel rozumí a je na něj zvyklý. Sezóna 2021 bude zcela jistě opřena o domácí cestovní ruch, kde očekáváme, že hlavním zákaznickým segmentem budou rodiny s dětmi,“ říká Tomáš Barčík, předseda iniciativy Zachraňme turismus a zakladatel platformy Dáme voucher. 

Motivovat české cestovatele na nadcházející sezónu se očividně vyplácí. Svědčí o tom nebývalý zájem jak o tradiční zahraniční zájezdy k moři, tak stále rostoucí touha trávit aktivní dovolenou doma v Česku. 

A jaké budou následující kroky v Dáme voucher? Kromě rozšiřování nabídky to bude také otázka fundraisingu. „Projekt se aktuálně potýká s nedostatkem financí na další rozvoj produktu a zejména propagaci značky Dáme voucher pod iniciativou Zachraňme turismus, proto hledáme investory, kteří by nám byli schopni zafinancovat provoz, vylepšení platformy a také marketingové aktivity za podíl na předpokládaném provozním zisku. Pokud by někomu naše myšlenka – která sice není unikátní, ale rozhodně má potenciál přinést business všem spolupracujícím partnerům – přišla zajímavá, budeme vděční, když se nám takový potenciální investor ozve napřímo,“ dodává Barčík.

Již v prvních měsících fungování přinesl projekt Damevoucher.cz zajímavé výsledky

Foto: Dáme voucher

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Nahlédnutí do Rakouska

V závěrečném díle našeho miniseriálu o přeshraničních stezkách k našim sousedům se podíváme do Rakouska. Podmínky vstupu k našim jižním sousedům jsou obdobné jako do Polska. Ke vstupu je potřeba mít potvrzení o očkování, testu, případně prodělaném covidu. A pak už...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Bavorský les: Nenocujte v chráněné přírodě

V německém národním parku Bavorský les, který sousedí se Šumavou, se v poslední době zvýšil počet lidí, kteří nocují na zakázaných místech chráněného území. Podobný trend pozorují i zástupci Národního parku Šumava na české straně. Za nocování...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Chvilka na Slovensku, ale jen pro očkované

Slovensko má z našich sousedů nejpřísnější podmínky vstupu. Kdo nemá ukončené očkování proti covidu, musí – až na vyložené výjimky – nastoupit do desetidenní karantény. Následující tipy na jednodenní výlety tak využijete tehdy, pokud jste druhou...

Číst více