×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

CzechTourism láká kampaní Němce do lázní a na citybreaky

Foto: Shutterstock.com, CzechTourism Foto: Shutterstock.com, CzechTourism

V Německu včera odstartovala podzimní kombinovaná marketingová kampaň, jejíž úkolem je zvýšit mezi německými turisty zájem o zejména lázeňské a městské pobyty v Česku a pomoci českým podnikatelům prodloužit turistickou sezónu. Realizaci tříměsíční kampaně s rozpočtem šest milionů korun, za kterou stojí zahraniční zastoupení CzechTourism v Německu, bude mít na starosti berlínská agentura Zanatta. Národní turistická centrála o tom informovala v tiskové zprávě.

Návštěvníkům z Německa patří mezi zahraničními turisty tradičně první příčka. V roce 2019 jich do Česka přicestovalo 2,075 mil, v loňském roce 814 tisíc. Letošní dovolenou trávili němečtí turisté hlavně u moře, při rezervaci podzimních dovolených má prý ale Česká republika velkou šanci vrátit se do popředí jejich zájmu. Tomu má napomoci i aktuálně spuštěná kampaň německého zastoupení agentury CzechTourism, která vyzývá návštěvníky, aby přijeli zažít „Česko jako nikdy předtím“ (Erleben Sie Tschechien wie nie zuvor!).

Zdroj: CzechTourism Zdroj: CzechTourism

V Německu, Polsku, Rakousku, Slovensku, Nizozemí, Maďarsku a Ukrajině současně běží on-line kampaň na podporu příjezdového turismu (sociální sítě a Teads) s rozpočtem 8,7 milionu korun. Dále agentura CzechTourism spustila ve spolupráci s Prague City Tourism v Německu, Polsku, Nizozemsku a Belgii společnou co-brandovou kampaň V Praze jako doma, která má přitáhnout ze jmenovaných trhů chybějící turisty do české metropole. Na podporu příjezdů turistů z Německa probíhají také individuální a hromadné novinářské cesty s různou tématikou, od karavaningu, přes cykloturistiku až po kulturní život v českých městech.

Nejnovější články z rubriky Expert

Foto: Shutterstock.com

Zastavení filmových pobídek dopadne i na cestovní ruch

Kvůli rozpočtovému provizoriu byl zastaven příjem žádostí o registraci filmových pobídek. Podle agentury CzechTourism a pražských hoteliérů to negativně dopadne i na cestovních ruch. Působení filmových štábů znamená příjmy pro hotely, restaurace, cateringové služby či prádelny. V době nejpřísnějších...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vysočina West: Pelhřimovsko má nově destinační společnost

Turistickou nabídku Pelhřimovska začíná propagovat nová organizace destinačního managementu Vysočina West. Ve spolku mají zastoupení čtyři největší města regionu i podnikatelé v cestovním ruchu. Novinářům to řekl předseda představenstva Martin Ecler, který je zároveň ředitelem městské organizace...

Číst více
Foto: CCRJM

Jižní Morava díky influencerům oslovila půl milionu lidí

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava vsadila v loňském roce na spolupráci s cestovatelským portálem Worldee. V rámci kampaně „Nestůj, cestuj“ pozvala na jih Moravy trojici influencerů a nabídla jim prezentaci zaměřenou na příběhy lidí, kteří tvoří jedinečnost tohoto...

Číst více