CzechTourism láká kampaní Němce do lázní a na citybreaky

Foto: Shutterstock.com, CzechTourism Foto: Shutterstock.com, CzechTourism

V Německu včera odstartovala podzimní kombinovaná marketingová kampaň, jejíž úkolem je zvýšit mezi německými turisty zájem o zejména lázeňské a městské pobyty v Česku a pomoci českým podnikatelům prodloužit turistickou sezónu. Realizaci tříměsíční kampaně s rozpočtem šest milionů korun, za kterou stojí zahraniční zastoupení CzechTourism v Německu, bude mít na starosti berlínská agentura Zanatta. Národní turistická centrála o tom informovala v tiskové zprávě.

Návštěvníkům z Německa patří mezi zahraničními turisty tradičně první příčka. V roce 2019 jich do Česka přicestovalo 2,075 mil, v loňském roce 814 tisíc. Letošní dovolenou trávili němečtí turisté hlavně u moře, při rezervaci podzimních dovolených má prý ale Česká republika velkou šanci vrátit se do popředí jejich zájmu. Tomu má napomoci i aktuálně spuštěná kampaň německého zastoupení agentury CzechTourism, která vyzývá návštěvníky, aby přijeli zažít „Česko jako nikdy předtím“ (Erleben Sie Tschechien wie nie zuvor!).

Zdroj: CzechTourism Zdroj: CzechTourism

V Německu, Polsku, Rakousku, Slovensku, Nizozemí, Maďarsku a Ukrajině současně běží on-line kampaň na podporu příjezdového turismu (sociální sítě a Teads) s rozpočtem 8,7 milionu korun. Dále agentura CzechTourism spustila ve spolupráci s Prague City Tourism v Německu, Polsku, Nizozemsku a Belgii společnou co-brandovou kampaň V Praze jako doma, která má přitáhnout ze jmenovaných trhů chybějící turisty do české metropole. Na podporu příjezdů turistů z Německa probíhají také individuální a hromadné novinářské cesty s různou tématikou, od karavaningu, přes cykloturistiku až po kulturní život v českých městech.

Nejnovější články z rubriky Expert

Foto: Shutterstock.com

Hostů na Slovensku přibylo, chybí ale cizinci

Služeb hotelů a dalších ubytovacích zařízení na Slovensku v červenci využilo více hostů než ve stejném období loni, jejich počet byl ale i letos nižší než před koronavirovou krizí. Do země jezdí výrazně méně turistů ze zahraničí. Vyplývá...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Spor o podporu incomingu: zakopou ACK ČR a MMR tomahawk?

Jedno z tradičních klišé říká, že o peníze jde až v první řadě. Mediální přestřelka, která se v posledních týdnech strhla mezi Asociací cestovních kanceláří ČR a Ministerstvem pro místní rozvoj, tuto úvahu podporuje. Zároveň ale relativizuje. Přestože jádrem sporu...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vznikne nová norma pro online platformy pro rezervaci ubytování?

Mezinárodní organizace pro normalizaci (ISO) zvažuje vytvoření nového pracovního bodu, jehož účelem by byl vznik normy pro online platformy pro rezervaci ubytování vedoucí ke standardizaci jejich provozu.

Číst více