COVID-19: Inspirace ze světa

Celosvětově byly všechny značky v cestovním ruchu hluboce zasaženy pandemií COVID-19 a celá řada z nich se i přes tuto nelehkou situaci snažila pokračovat ve své komunikaci. Nebyly to tradiční kampaně s pobídkou k návštěvě, byla to sdělení plná podpory a inspirace. Jaké zajímavé kampaně se objevily? Pojďte se podívat.

Colorado Springs: Dobrodružství jsi ty

Za první ukázkou se vydáme do Colorado Springs. Zde připravili video s inspirací, na co se mohou všichni těšit, až bude možné se opět vydávat na cesty.

Kampaň Colorado Springs

Kampaň Colorado Springs

V komunikaci Colorado Springs se pravidelně objevuje „dobrodružství“, které se doslova nabízí při návštěvě nádherné přírody a v době COVID-19 se rozhodli toto znovu využít. Emotivní video dávalo příklady toho, jak lze dobrodružství zažít doma. Z polštářů a oblečení postavit pevnost, v domácích pantoflích či z pohovky zažít ty nejlepší koncerty nebo si užít návštěvu muzeí.

Důležitým sdělením bylo, že dobrodružství není tam venku, ale v nás. My jsme tím dobrodružstvím. S tímto poselstvím předali pozdrav a přání brzkého setkání, až bude po všem.

Hotels.com: Společenský odstup

Na Hotels.com zapojili svého maskota kapitána Obviouse, který obvykle všechny motivuje, aby se doslova zvedli z gaučů v obývacím pokoji a vyjeli někam na výlet. Tentokrát však ve videospotu informoval, že si bude po nějakou dobu držet společenský odstup a zdrží se doma. Tímto „poselstvím“ inspiroval i ostatní, aby udělali to, co on a užívali si domácí chvíle třeba s popcornem.

Kampaň Hotels.com

Kampaň Hotels.com

7 minut na Svaté Lucii

Teď zavítáme na ostrov Svatá Lucie. Tam pro komunikaci využívali hlavně svůj profil na Instagramu a v rámci kampaně „7 minut na Svaté Lucii“ naživo vysílali 7minutová inspirativní videa. Kampaň začínala 26. března a hlavním tématem sedmiminutovek bylo cvičení jógy na pozadí Pitons, nejznámější siluety Malých Antil. Jóga však nebyla jediným tématem. Sledující se mohli bavit také vařením, taneční party nebo meditacemi. Byla to témata, kterým se lidé většinou sami doma věnují a mohou s nimi pokračovat dál i v době sociální izolace, teď ale v úžasné společnosti Svaté Lucie. Co měl ostrov Svatá Lucie na programu, se podívejte na https://bit.ly/svata-lucie-program.

Kampaň Sv. Lucie

Kampaň Sv. Lucie

Podpora z Matterhornu

Poslední ukázka přichází ze Švýcarska. Tady ohromili celý svět tím, jak vyjádřili solidaritu a vzdali hold všem zemím, které pandemie COVID-19 zasáhla. Každý večer se pravidelně až do 19. dubna rozzářil vrchol Matterhornu, na kterém se postupně zobrazovaly vlajky zasažených zemích. Objevily se také nápisy „děku­jeme“, „naděje“, „zůstaňte doma“. Na sociálních sítích se u příspěvků objevovaly motivační hashtagy #neverstop­dreaming nebo #staystrong.

Vrchol Matterhornu, Zdroj: Frank Schwarzbach / Zermatt Tourism

Vrchol Matterhornu, Zdroj: Frank Schwarzbach / Zermatt Tourism

V průběhu nejtěžšího období se objevovala celá řada zajímavých komunikačních projektů s cílem hlavně lidi podpořit, ukázat, že se ani v těžkých časech na ně nezapomnělo a vyjádřit naději a radost ze setkání v budoucnu. Zaregistrovali jste vy sami nějakou zajímavou komunikaci v době COVID-19? Napište mi!

Nejnovější články z rubriky Expert

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více
Foto: Letiště Praha

Letiště Praha nabere až 200 nových zaměstnanců 

Letiště Praha v letošním roce plánuje odbavit dvojnásobek cestujících oproti roku 2021.  S předpokládaným nárůstem provozu je pro zachování komfortu nutné navýšit počet spolupracovníků, a to až o 200 zaměstnanců a o desítky pracovníků na dlouhodobé brigády formou dohod mimo...

Číst více