Chorvatsko představilo kampaň #CroatiaLongDistanceLove

Chorvatsko spustilo novou komunikační kampaň s názvem #CroatiaLongDistanceLove a vzkazem „Přivítejte Chorvatsko u vás doma“. Navržena byla Chorvatským turistickým sdružením pro komunikaci s několika miliony fanoušků na sociálních sítích Facebook, Instagram, Twitter a online platformách. Koncept je připraven tak, aby „přivedl“ Chorvatsko do domovů všech milovníků cestování.

Chorvatsko spustilo novou komunikační kampaň s názvem #CroatiaLongDistanceLove a vzkazem „Přivítejte Chorvatsko u vás doma“

„V těchto náročných časech plných výzev je nesmírně důležité zachovat optimismus a udržovat viditelnost naší země na turistické mapě světa. Při každodenní intenzivní komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, kde zaznamenáváme nadprůměrný počet návštěv, připomínáme milovníkům cestování, jak jedinečná, bohatá a rozmanitá je chorvatská turistická nabídka. Naši současnou komunikaci jsme sjednotili pod společnou značkou #CroatiaLongDistanceLove a pozvali jsme návštěvníky, aby prozkoumali Chorvatsko ze svých domovů,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić a dodal: „Momentálně vyvíjíme další komunikační platformu pro tuzemské i zahraniční hosty, a v závěrečné fázi vývoje je i propagační kampaň, určená pro sedm trhů v naší bezprostřední blízkosti, kterou pustíme hned, jakmile budou dosaženy nezbytné podmínky.“

V rámci tohoto komunikačního konceptu byla na webových stránkách www.croatia.hr vytvořena speciální sekce #CroatiaLongDistanceLove, která obsahuje to nejlepší z chorvatské turistické nabídky ve formě atraktivních video materiálů či fotografií. Návštěvníci si tak mohou užít virtuální procházku po Dubrovníku, rafting na Zrmanji a plavbu na ostrovech Kornati, prozkoumat chorvatskou kontinentální nabídku nebo zjistit, jak se připravují tradiční chorvatská jídla či nápoje a mnoho dalšího.

Foto: Chorvatské turistické sdružení

 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Poreč – město mozaiky

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v  Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.

Číst více