Bude už „Otevřeno napořád“?

Zdroj: CzechTourism Zdroj: CzechTourism

Cestovní ruch ožívá. Buďme ohleduplní, dodržujme pravidla, ať nám to vydrží a zůstane otevřeno už napořád. To je myšlenka, s kterou do agentury CzechTourism přišli podnikatelé, oborové asociace a destinační organizace, a ze které se zrodila iniciativa a marketingový koncept „Otevřeno napořád“. Set podkladů pro marketingové POS materiály s kreativou od Mark BBDO, které zákazníkům děkují za dodržování hygienických opatření napříč sektorem, připravila pro podnikatele agentura CzechTourism.

„Cestovní ruch se pomalu nadechuje, k jeho zotavení je potřeba, aby hotely, restaurace a další provozovny zůstaly otevřené už napořád. Pomoci tomu může i dodržování hygienických pravidel a nařízení,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism, a doplnil: „Podle našeho červnového průzkumu ohledně plánů Čechů na letní dovolenou souhlasilo s hygienickými pravidly a omezeními při cestování a ve službách 70 procent respondentů. Třicet procent dotazovaných odpovědělo, že by to mohlo jít i bez nich. Hledali jsme přirozený pozitivní způsob, jak na potřebu dodržování hygienických opatření v provozovnách upozornit a zároveň poděkovat všem co je dodržují. Tak vznikla naše iniciativa. Buďme ohleduplní, dodržujme pravidla, ať nám to vydrží a zůstane otevřeno už napořád.“ Celou sadu grafických materiálů mohou podnikatelé volně používat a upravovat podle svých potřeb.

Ilustrace: Shutterstock.com

Kam pro podklady?

Set podkladů pro marketingové POS materiály je ke stažení ZDE nebo v brand manuálu agentury CzechTourism.

Zdroj: CzechTourism Jeden z vizuálů projektu Otevřeno napořád Zdroj: CzechTourism

Pro ty, co nemají vlastní grafický software jsou některé materiály dostupné přímo v prohlížeči na platformě Canva. Majitelé provozoven, hotelů a restaurací si tak mohou vyrobit například kulaté nálepky na dveře, plakátky nebo videa a otevřeně se tak přihlásit nejen k podpoře této iniciativy, ale také k samotnému dodržování pravidel. Protože i díky tomu zůstane „Otevřeno napořád“. Projekt nepracuje s žádným mediálním rozpočtem. Iniciativu podpořily velké nápojářské firmy působící v České republice, které materiály vyzývající k zodpovědnému chování mezi návštěvníky na vlastní náklady vyrobí a distribuují po provozovnách v celém Česku.

Marketingové materiály pro podnikatele vznikaly za pomoci profesních asociací z oboru cestovního ruchu, krajských koordinátorů destinačních organizací a samotných podnikatelů. „Zvláštní dík za pomoc při realizaci projektu patří Viliamu Sivekovi, majiteli Sivek Hotels a prezidentovi ČUCR, Lubošovi Kastnerovi, zakladateli Českého gastronomického institutu, Pavlu Košnarovi, předsedovi Asociace bazénů a saun, Petru Blažkovi, předsedovi Music Managers Forum, restauraci Červený jelen, akvaparku Beroun a Lucerně Praha,“ uvádí CzechTourism.

Nejnovější články z rubriky Expert

Foto: Petr Manuel Ulrych

Kulhánek: Turismus se v létě přiblížil předcovidové situaci

Po Ministerstvu pro místní rozvoj (MMR) se tento týden za končící letní turistickou sezonou ohlédlo také Ministerstvo zahraničních věcí (MZV). O vývoji zejména výjezdového turismu novináře během dnešní tiskové konference informoval ministr Jakub Kulhánek. Představeny byly...

Číst více
Foto: Shutterstock.com, Vysočina Tourism, Koruna Vysočiny (montáž: COT group)

Vysočina Tourism povede Oľga Königová

Novou ředitelkou organizace destinačního managementu Vysočina Tourism se stane Oľga Königová, která ve funkci nahradí Tomáše Čiháka. Ten měl chod krajské DMO na starosti od roku 2009. Oľga Königová doposud stála v čele destinační společnosti Koruna...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tunisko přispěje cestovkám na podzimní chartery

Cestovním kancelářím, které vypraví do Tuniska charterové lety na okraji sezony, se dostane od této země finanční podpory. Snahou destinace je podpořit pandemií silně poznamenaný turismus. Českým novinářům to řekl generální ředitel Tuniského národního úřadu...

Číst více