×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Bude už „Otevřeno napořád“?

Zdroj: CzechTourism Zdroj: CzechTourism

Cestovní ruch ožívá. Buďme ohleduplní, dodržujme pravidla, ať nám to vydrží a zůstane otevřeno už napořád. To je myšlenka, s kterou do agentury CzechTourism přišli podnikatelé, oborové asociace a destinační organizace, a ze které se zrodila iniciativa a marketingový koncept „Otevřeno napořád“. Set podkladů pro marketingové POS materiály s kreativou od Mark BBDO, které zákazníkům děkují za dodržování hygienických opatření napříč sektorem, připravila pro podnikatele agentura CzechTourism.

„Cestovní ruch se pomalu nadechuje, k jeho zotavení je potřeba, aby hotely, restaurace a další provozovny zůstaly otevřené už napořád. Pomoci tomu může i dodržování hygienických pravidel a nařízení,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism, a doplnil: „Podle našeho červnového průzkumu ohledně plánů Čechů na letní dovolenou souhlasilo s hygienickými pravidly a omezeními při cestování a ve službách 70 procent respondentů. Třicet procent dotazovaných odpovědělo, že by to mohlo jít i bez nich. Hledali jsme přirozený pozitivní způsob, jak na potřebu dodržování hygienických opatření v provozovnách upozornit a zároveň poděkovat všem co je dodržují. Tak vznikla naše iniciativa. Buďme ohleduplní, dodržujme pravidla, ať nám to vydrží a zůstane otevřeno už napořád.“ Celou sadu grafických materiálů mohou podnikatelé volně používat a upravovat podle svých potřeb.

Ilustrace: Shutterstock.com

Kam pro podklady?

Set podkladů pro marketingové POS materiály je ke stažení ZDE nebo v brand manuálu agentury CzechTourism.

Zdroj: CzechTourism Jeden z vizuálů projektu Otevřeno napořád Zdroj: CzechTourism

Pro ty, co nemají vlastní grafický software jsou některé materiály dostupné přímo v prohlížeči na platformě Canva. Majitelé provozoven, hotelů a restaurací si tak mohou vyrobit například kulaté nálepky na dveře, plakátky nebo videa a otevřeně se tak přihlásit nejen k podpoře této iniciativy, ale také k samotnému dodržování pravidel. Protože i díky tomu zůstane „Otevřeno napořád“. Projekt nepracuje s žádným mediálním rozpočtem. Iniciativu podpořily velké nápojářské firmy působící v České republice, které materiály vyzývající k zodpovědnému chování mezi návštěvníky na vlastní náklady vyrobí a distribuují po provozovnách v celém Česku.

Marketingové materiály pro podnikatele vznikaly za pomoci profesních asociací z oboru cestovního ruchu, krajských koordinátorů destinačních organizací a samotných podnikatelů. „Zvláštní dík za pomoc při realizaci projektu patří Viliamu Sivekovi, majiteli Sivek Hotels a prezidentovi ČUCR, Lubošovi Kastnerovi, zakladateli Českého gastronomického institutu, Pavlu Košnarovi, předsedovi Asociace bazénů a saun, Petru Blažkovi, předsedovi Music Managers Forum, restauraci Červený jelen, akvaparku Beroun a Lucerně Praha,“ uvádí CzechTourism.

Nejnovější články z rubriky Expert

Foto: Shutterstock.com

Japonsko hlásí rekordní pokles mezinárodních příjezdů

Počet zahraničních turistů v Japonsku klesl loni na 245 900, což bylo nejméně od roku 1964, odkdy se tento údaj sleduje. Meziročně se jejich počet snížil o rekordních 94 procent, ve srovnání s rokem 2019, tedy s dobou před pandemií...

Číst více
Foto: A.T.I.C. ČR

Informační centra – vlivný sektor cestovního ruchu

Aktuálně v České republice působí 494 certifikovaných turistických informačních center (TIC), z nichž je 380 členy Asociace turistických informačních center ČR. Informační centra zaměstnávají v průměru 2 stálé pracovníky na hlavní pracovní poměr a 2 brigádníky využívané různorodě dle...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Profesní svazy volají po kompenzacích, vláda se jimi bude zabývat příští týden

(aktualizováno 20. 1.) Seznam profesních svazů kritizujících postoj vlády k podpoře cestovního ruchu se neustále rozrůstá. Nově se ozvala Asociace cestovních kanceláří ČR (ACK) - kabinetu vyčítá, že bez náhrady zrušil program Antivirus jako jedinou fungující podporu...

Číst více