Živý kraj: lázeňské webináře na ruském trhu

Ilustrační foto: Shutterstock.com Ilustrační foto: Shutterstock.com

S cílem podpořit lázeňství realizovala destinační agentura Karlovarského kraje Živý kraj sérii 9 webinářů pro partnery na ruském trhu. Podobné aktivity připravuje i pro německý trh.

Ani v době, kdy je cestovní ruch svázán tuhými restrikcemi, nesmí ustat marketingové aktivity turistických destinací. Je logické, že naprostá většina z nich se přesouvá do online světa. A jejich smyslem je připomenout se zahraničním partnerům i koncovým klientům a připravit si živnou půdu pro rychlý restart turismu po uvolnění protiepidemických opatření. V praxi to činí nejen agentura CzechTourism, jak jste si mohli přečíst v rozhovoru s jejím ředitelem Janem Hergetem, ale třeba také Karlovarský kraj. Konkrétně prostřednictvím své destinační agentury Živý kraj, která s cílem podpořit lázeňství realizovala sérii webinářů pro ruské partnery.

První B2B webináře určené zástupcům cestovních agentur, lékařům, zdravotním pojišťovnám a další partnerům z rusky mluvících zemích proběhly již v prosinci 2020 a pokračovaly i v letošním roce. Destinační agentura je připravila ve spolupráci s lékaři z lázeňských hotelů všech lázeňských měst, kteří představili populární témata týkající se podpory imunity, zdravého životního stylu a nejdiskutovanějších zdravotních problémů.

Webináře probíhaly formou rozhovoru moderátora Dr. Maxima Priymaka a lékaře z konkrétního lázeňského města. Ten vždy představil téma, seznámil sledující s detaily léčby s využitím jedinečných přírodních zdrojů a následně zodpovídal dotazy na chatu. Od prosince do konce února proběhlo celkem 9 webinářů, které byly tematicky zaměřeny na imunitu pro život a podnikání v postcovidovém období, respirační lázeňskou péči, metody účinné rehabilitace plic po onemocnění covid-19, vliv tohoto onemocnění na neplodnost a metody léčby ve Františkových Lázních, na vztah covidu-19 a stresu, možnosti využití radonové vody v léčbě po prodělaném onemocnění, na riziko rozvoje chronických onemocnění po covidu-19 a jejich prevenci, dětská respirační onemocnění (a jejich léčení v Lázních Kynžvart), stejně jako na léčení osteoporózy a kožních onemocnění pomocí přírodních zdrojů v Mariánských Lázních.

„Protože byl o webináře velký zájem a maximální kapacita 150 účastníků byla téměř vždy zcela zaplněna, rozhodli jsme se zkusit webináře s obdobnými tématy zprostředkovat také pro koncové zákazníky. První B2C webináře na téma Léčebné metody a postupy v Mariánských Lázních a Respirační léčebné programy již proběhly a do konce března jsou naplánovány další tři,“ dodává předseda destinační agentury Petr Židlický.

Lázeňství dlouhodobě patří mezi nejvýznamnější odvětví cestovního ruchu v Karlovarském kraji. Cílem odborných webinářů je podle Židlického především udržet povědomí o lázeňství v Karlovarském kraji, účinných léčebných metodách a zvýšit budoucí poptávku na klíčových trzích. V roce 2019 navštívilo Karlovarský kraj 549 tisíc lázeňských hostů, přičemž podíl zahraniční klientely tvořil téměř 69 %.  Do Karlovarského kraje přijíždějí za lázeňskou péčí nejčastěji hosté z Německa a rusky mluvících zemí. V současné době proto destinační agentura plánuje podobnou aktivitu také na německém trhu.

Destinační agentura nezapomíná ani na českou klientelu, která v loňském roce mířila do lázní ve větší míře, mimo jiné i díky lázeňským voucherům a pobídkám ze strany Karlovarského kraje a lázeňských měst. V chystané kampani je chce zaujmout mimo jiné nabídkou speciálně sestavených léčebných programů zaměřených na postcovidovou terapii.

Autor

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Lidé se mohou od soboty svézt turistickými vlaky

Turisté, cyklisté nebo rodiny s dětmi se mohou v sobotu 17. dubna letos poprvé svézt sezonními turistickými vlaky z Prahy do Středočeského kraje. Jako první vyjede již v 7:39 z hlavního nádraží Posázavský rychlík do Davle a Čerčan. Novinkou letošní sezony je...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

AHS: Horská střediska potřebují zahájit provoz

Horská střediska, která směla v zimě fungovat jen devět dní, navíc mimo hlavní sezonu, podle své asociace potřebují nyní zahájit standardní provoz. Počítají přitom s určitými opatřeními, která ochrání klienty i místní obyvatele, zároveň ale nebudou mít příliš...

Číst více
Logo: COT group

Vítězové VCCR oceněni během Travelconu

Ve čtvrtek 15. dubna byla slavnostně předána ocenění vítězům Velké ceny cestovního ruchu 2020/2021. Ve čtrnáctém ročníku této prestižní soutěže vyhlašované komunikační agenturou COT group byli oceněni autoři nejlepších kampaní, turistických produktů, elektronických projektů a také aktivit...

Číst více