Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Více výsledků...
Zájem zahraničních turistů o Slovensko v prvním letošním čtvrtletí pokračoval v růstu. Tradičně nejvíce hostů z ciziny tvořili Češi. ČTK o tom dnes informovala Slovenská agentura pro cestovní ruch, která má na starosti propagaci země v zahraničí. Slovenští hoteliéři zaznamenali i vyšší počet domácích návštěvníků.

„Máme za sebou nejlepší první čtvrtletí minimálně za posledních deset let. Vzhledem k aktuálnímu tempu růstu očekáváme, že v tomto roce by mohlo navštívit Slovensko o deset procent více dovolenkářů než v rekordním minulém roce,“ uvedl generální ředitel agentury Igor Donoval.
K vyššímu zájmu turistů ve sledovaném období podle agentury přispěly kromě jiného mezinárodní sportovní akce a dobré podmínky pro lyžování.
Na celkovém počtu hostů v ubytovacích zařízeních na Slovensku se domácí turisté podíleli 63 procenty, jejich počet stoupl oproti minulému roku o 26 procent na více než 650 000 osob.
Loni slovenští hoteliéři ubytovali rekordních 4,33 milionu lidí, což proti roku 2014 představuje nárůst 16 procent. Právě Slovensko se loni stalo nejoblíbenější zahraniční destinací českých turistů, v minulosti žebříčku vévodilo Chorvatsko.
Foto. Pixabay

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.