Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Více výsledků...
Slovensko v prvním letošním pololetí navštívilo více zahraničních turistů než loni, pro dovolenou ve vlasti se rozhodlo také více Slováků. Tradičně nejpočetnější zahraniční klientelou v ubytovacích zařízeních v zemi pod Tatrami byli Češi. Informovala o tom Slovenská agentura pro cestovní ruch, která má na starosti propagaci země v zahraničí.
Od ledna do konce června se na Slovensku ubytovalo téměř 2,3 milionu domácích i zahraničních hostů. V porovnání se stejným obdobím loňského roku to představuje nárůst o 18,9 procenta. Počet domácích hostů i turistů z ciziny v ubytovacích zařízeních rostl zhruba stejným tempem.
Služeb slovenských hoteliérů využilo i více než 246 tisíc návštěvníků z Česka, tedy o 21,6 procenta více než loni.
„I vzhledem k aktuální geopolitické situaci ve světě upřednostňuje dovolenou na Slovensku nejen více domácích, ale i zahraničních hostů. Hoteliéři nejvíce navštěvovaných turistických středisek, ale i různé ubytovací portály informují o vysokém, zájmu o pobyty během celého léta,“ uvedla agentura.
To by podle agentury znamenalo, že letošní letní turistická sezóna by mohla patřit k nejlepším v historii země. Vyšší návštěvnost země zdůvodnila také konáním mezinárodních sportovních akcí na Slovensku či slovenským předsednictvím v Radě EU.
Loni slovenští hoteliéři ubytovali rekordních 4,33 milionu lidí, což proti roku 2014 představuje nárůst o 16 procent. Právě Slovensko se loni stalo nejoblíbenější zahraniční destinací českých turistů, v minulosti žebříčku vévodilo Chorvatsko.
Foto: Thinkstochphotos.com
Čtěte také: Ve Vysokých Tatrách čekají letos další růst návštěvnosti

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.