Vysočina spustila turistický e-shop

Foto: Vysočina Tourism Foto: Vysočina Tourism

Organizace Vysočina Tourism představila nový e-shop, kde nabízí propagační předměty a turistické publikace o Vysočině. V nabídce bude například vysočinský Igráček turista a turistka nebo kniha Vysočina – příroda a krajina, plná nádherných barevných fotografií.

„Vytvořili jsme e-shop jako další formu, jak návštěvníkům Vysočiny, příznivcům, turistům a všem zájemcům nabídnout naše propagační materiály, publikace a suvenýry. Najdete ho na adrese eshop.vysocina.eu. Na potřebě jeho vzniku jsme se shodli s naším zřizovatelem Krajem Vysočina, neboť dnešní doba není příliš nakloněna hromadnému setkávání při veletrzích cestovního ruchu a dalších akcích, při nichž jsme turistům předávali naše turistické brožury až dosud nejčastěji,“ uvedl Tomáš Čihák, ředitel agentury Vysočina Tourism.

Stejně jako na veletrzích, i v e-shopu je Vysočina Tourism nabízí zájemcům zdarma, jen za poštovné a balné. Nechybí tu oblíbené předměty, jako jsou například Pivovary s výletem nebo Vysočina sklářská. Zájemci zde najdou turistickou mapu Vysočiny s legendou v češtině, angličtině i němčině, mapy s cyklotrasami a seznamem ubytování, z dalších brožur můžete objednávat třeba Hrady, zámky a historické objekty na Vysočině, Památky UNESCO, Top atraktivity Vysočiny a další.

Populárním předmětem by se mohla stát velká obrazová kniha Vysočina – příroda a krajina, kterou kraj vydal v roce 2019. Má 264 stran z křídového papíru a je rozdělena do patnácti oddílů podle regionů Vysočiny. Množství základních informací o jednotlivých lokalitách doplňuje spousta barevných fotografií typického rázu krajiny, rostlin a živočichů dané lokality. U každého oddílu najdete mapu celého okresu, kde jsou vyznačeny evropsky významné lokality, chráněné krajinné oblasti, přírodní parky, památky a rezervace.

Jelikož je legendární hračka Igráček z tohoto kraje, vyrábí firma v Novém Veselí figurky turisty a turistky i s logem Vysočiny na tričku, mapou a dalekohledem. Organizace Vysočina Tourism proto spustila kampaň, v níž vyzvala turisty, aby si figurky vzali s sebou na výlet po Vysočině. Chce, aby vyfotografovali hračku na místě, které je zaujalo, a fotografii Vysočina Tourism zaslali. Organizace ji pak ukáže na svých sociálních sítích jako inspiraci ostatním.

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Prague City Tourism zbohatne o 45 milionů

Radní hlavního města dle očekávání schválili záměr magistrátu navýšit základní jmění městské firmy Prague City Tourism (PCT) o 45 milionů korun na celkových 111 milionů. Základní jmění bude navýšeno úpisem 45 000 akcií.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

ČUCR: cestovní ruch patří na Ministerstvo průmyslu a obchodu

Cestovní ruch je průmysl a jako takový patří do gesce Ministerstva průmyslu a obchodu. S touto ústřední myšlenkou se formou otevřeného dopisu obrátil prezident České unie cestovního ruchu Viliam Sivek na představitele obou koalic, které uspěly v podzimních parlamentních...

Číst více
Foto: A.T.I.C. ČR

Blíží se TÝDEN turistických informačních center ČR

Ve vazbě na Světový den pro rozvoj informací vyhlásila Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR) na období od 25. do 31. října TÝDEN turistických informačních center. Do akce se zapojí 146 informačních center z celé České republiky....

Číst více