Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Hotelový řetězec Vienna House podepsal se společností Argo Capital nájemní smlouvu na nový hotelový projekt, který vyroste v bezprostřední blízkosti frankfurtského letiště. Začátek výstavby Vienna House Easy Airport Frankfurt je naplánován na konec roku 2019, slavnostní otevření se uskuteční o rok později. Hotel nabídne celkem 200 pokojů včetně 20 městských apartmánů.
„Raunheim je ideálním místem pro Vienna House Easy. Mobilita se zde skvěle snoubí s moderním pojetím hotelových služeb,“ uvedl Rupert Simoner, generální ředitel Vienna House. Hotel v Raunheimu se stane 19. hotelem Vienna House Easy v Evropě.
Hotel nabídne hostům ty nejmodernější technologie – on-line check-in a check-out či odemykání pokoje pomocí chytrého telefonu. Pokoje poté nabídnou funkčnost, moderní casual komfort a boxspringové postele se samoobslužným výběrem polštářů. Městské apartmány zase poslouží pro dlouhodobé pobyty. Vybaveny budou kuchyňským a jídelním koutem, chytrou televizí a oddělenou ložnicí. Hotel bude disponovat deseti konferenčními místnostmi, které půjde flexibilně upravit na míru. Ať už pro klasickou konferenci, prezentaci produktů, školení či nekonvenční tematickou akci.
Vienna House Easy Airport Frankfurt je druhým projektem Vienna House v tomto regionu. Již v roce 2019 se chystá otevření Vienna House v městečku Kronberg v Taunusu.
Foto: Vienna House
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.