Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Více výsledků...
Návštěvnost Vysokých Tater na Slovensku během letošního léta bude patrně vyšší než loni, přičemž již v loňském roce byla turistická sezona rekordní. Alespoň to vyplývá to z odhadu tamní organizace cestovního ruchu. Tatry jsou nejvyšším pohořím Slovenska a dlouhodobě také vyhledávaným cílem českých turistů.
„Návštěvnost je pozitivní, čísla budou velmi dobrá. Bude zde nárůst proti minulému roku, a to kolem deseti procent,“ řekla šéfka oblastní organizace cestovního ruchu v Tatrách Andrea Žigová.
K celkově vyšší návštěvnosti by mohli přispět zejména ti turisté, kteří se nakonec rozhodli dát Tatrám přednost před jinými destinacemi kvůli obavám z bezpečnostní situace ve světě. „V Tatrách je nejvíce domácích turistů. Hlavní zahraniční skupinou jsou čeští turisté,“ uvedla Žigová.
Tradičně hodně turistů, například rodin s dětmi, jezdí do nejvyššího pohoří na Slovensku během letních školních prázdnin. Loni v červenci a srpnu přijelo do Tater na 800 tisíc lidí, návštěvnost tak překonala dřívější rekord z let 2008 a 2013. Tatry v tomto období navštívilo zhruba 740 tisíc turistů.
Letní sezona ve Vysokých Tatrách trvá od poloviny června do konce října, kdy je otevřeno více než 600 kilometrů značených turistických stezek. Mimo toto období je část turistických tras uzavřena, zejména ve vysokohorském terénu.
Foto: Thinkstockphotos.com

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.