V Praze jako doma

Foto: archiv PCT Foto: archiv PCT

Už téměř dva měsíce běží kampaň hlavního města Prahy a agentury Prague City Tourism, která cílí na domácí a přeshraniční turisty. Speciální nabídky hotelů přitahují mnoho turistů. V Praze se tak díky ní ubytuje přes tisíc návštěvníků denně.

Cestovní kanceláře a agentury mohou díky kampani oslovit více turistů

Podle zástupců Prague City Tourism kampaň zaznamenává setrvalý nárůst. Denně hotely vydávají tisíce voucherů, které odpovídají počtu ubytovaných osob. Průměrně se vydává 5 000 bodů denně z celkových 315 000 a postupně dochází k dennímu nárůstu. Nejvíce lidé míří do Zoologické zahrady hl. m. Prahy, na Pražský hrad nebo Petřínskou rozhlednu. Turisté také využívají privátní procházky s průvodcem. Veškeré informace o kampani jsou dostupné na webu vprazejakodoma.cz.

 

„V rámci svých balíčků mohou cestovní kanceláře, cestovní agentury nebo i touroperátoři nalákat další potenciální návštěvníky Prahy prostřednictvím voucherů, které mohou zahrnout do svých akčních balíčků,“ vysvětluje předseda Prague City Tourism František Cipro. A pokračuje: „Do kampaně je v současné chvíli zapojených téměř 80 turisticky atraktivních míst, jako jsou galerie, muzea a další zábavní atraktivity.“

Kampaně se účastní téměř 400 ubytovacích zařízení. Podle aktuálních dat využívají hosté nejvíce čtyřhvězdičkových hotelů. Více než 35 procent lidí se ubytuje v hotelu na dvě noci. I samotní hoteliéři iniciativu hlavního města Prahy a Prague City Tourism oceňují. „Přestože se Praha stále potýká s velmi nízkým počtem návštěvníků ve srovnání s loňským rokem, zvýhodněné vstupné, hlavně pro domácí turisty, přispělo k oživení hlavního města,“ uzavírá Václav Stárek, prezident Asociace hotelů a restaurací ČR.

„Už několik týdnů mohou turisté z celého Česka i dalších zemí využívat benefity, které jim kampaň v Praze jako doma nabízí. Podle dosavadního ohlasu je kampaň úspěšná, a pomalu tak pomáhá znovu nastartovat cestovní ruch v hlavním městě,“ uzavírá radní hl. m. Prahy pro kulturu a cestovní ruch Hana Třeštíková.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Vysočina: Kraj rybníků, lesů a kouzelných zákoutí

Dělí Moravu od Čech, charakterizuje ji zvlněné krajina s nespočtem do dálky se táhnoucích kopců, smaragdových lesů, prostorných luk a pastvin. Zkrátka romantika, kam jen oko dohlédne, přesně taková je Vysočina. Inspirativní, přesto klidná, drsná i malebná. Rybníky...

Číst více

SOUTĚŽ o wellness POBYT pro dva v Karlovarském kraji

PRAVIDLA SOUTĚŽE: Doba konání soutěže: od 19. 9. 2021 do 3. 10. 2021 do 23:59 Podmínky vstupu do soutěže: Účastníkem v soutěži se stáváte zodpovězením na soutěžní otázku, resp. vyplněním formuláře a kliknutím na „To se mi líbí“ na facebookové stránce...

Číst více
Foto: Shutterstock.com, Vysočina Tourism, Koruna Vysočiny (montáž: COT group)

Vysočina Tourism povede Oľga Königová

Novou ředitelkou organizace destinačního managementu Vysočina Tourism se stane Oľga Königová, která ve funkci nahradí Tomáše Čiháka. Ten měl chod krajské DMO na starosti od roku 2009. Oľga Königová doposud stála v čele destinační společnosti Koruna...

Číst více