Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Irskému Dublinu se někdy přezdívá hlavní evropské město barů. Nový bar Virgin Mary však má jednu zvláštnost – veškeré nápoje ve zdejší nabídce jsou bez alkoholu, píše na svých internetových stránkách list The Irish Sun. Majitelé baru věří, že podnik bude slavit úspěch i navzdory tomu, že pití alkoholu je v Irsku velmi oblíbené.
V menu místního baru je řada nápojů, včetně vína, piva a koktejlů. Společné mají pouze to, že v nich není ani kapka alkoholu. Ze zdejší pípy pak teče káva Raven Nitro, která má konzistenci a vzhled podobné oblíbenému irskému pivu Guinness. Majitelé baru Vaughan Yates a Oisin Davis přiznávají, že když se před přáteli zmínili o konceptu svého baru, všichni se jim smáli a ptali se, proč něco takového plánují. I tak věří v úspěch.
„Od narození až do smrti, od křtu po pohřeb, Irsko charakterizuje kultura pití. Je to součást životního stylu. Ale Irsko se mění,“ řekl Yates. Bar sází hlavně na nový typ „hýřilů“, kteří si chtějí užít večer venku, ale také chtějí být schopni jít ráno na jógu. Nápoje s nízkým obsahem alkoholu nebo bez alkoholu také znamenají, že lidé mohou vysedávat večer dlouho, dobře se bavit, a nakonec jet domů autem, dodal Yates. Doufá také, že se mu díky jeho baru podaří rozbít stereotyp, podle kterého je alkohol nutný k tomu, aby se lidé dobře bavili.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.