Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Světová organizace pro cestovní ruch (UNWTO) vybrala Kanárské ostrovy pro realizaci pilotního projektu, který bude spočívat v použití speciální aplikace pro chytré telefony. Aplikace bude obsahovat digitální zdravotní pas nazvaný Hi+ Card free Covid-19, který bude zárukou, že jeho držitel netrpí onemocněním COVID-19. Redakci iCOT.cz o tom dnes informovala Španělská centrála pro cestovní ruch.
První zkušební let by se měl uskutečnit v polovině července 2020. Zatím ale nebylo oznámeno, který z ostrovů bude pro tento test vybrán, ani odkud turisté poletí. Momentálně se připravují potřebné podklady a pracuje se na vývoji aplikace, za kterou stojí kanadská společnost Hi+ Card. Myšlenka vznikla na odboru zajišťujícím kvalitu a inovace v cestovním ruchu vlády Kanárských ostrovů a byla velmi pozitivně přijata generálním ředitelem WTO Zurabem Pololikashvilim.
Kanárské ostrovy by měly fungovat jako určitá zkušební laboratoř pro hledání vhodných bezpečnostních protokolů pro obnovení cestovního ruchu. Tato zpráva je potvrzena ředitelkou kanárského touristboardu Promotur. V případě úspěchu by se mělo používání nových zdravotních pasů rozšířit i do dalších prázdninových destinací. Některé země, například Řecko nebo Thajsko, již dnes zvažují povinné používání digitálních zdravotních pasů zahraničními turisty, informoval server Extra.ie.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.