TTM+ 2019 a plány pro turismus v Thajsku

Přichází listopad a v exotických zemích, jako je Thajsko, oficiálně začíná sezona. Plánování na nadcházející turistický rok však proběhlo již v červnu tohoto roku, kdy se uskutečnil již tradiční Thailand Travel Mart, zkráceně TTM+.

TTM+ proběhl pod záštitou Tourism Authority od Thailand

TTM+ proběhl pod záštitou Tourism Authority od Thailand
 

První TTM+ proběhl pod záštitou Tourism Authority od Thailand (zkráceně TAT) již v roce 2001 a od té doby se výrazně roz­rostl a expandoval. Slouží primárně jako B2B veletrh příležitostí, kde se setkávají nákupčí z celého světa s lokálními prodejci služeb pro cestovní ruch, ať již se jedná o ubytovací kapacity, turistické atrakce či kompletně připravené turistické programy od lokálních cestovních kanceláří. Letos se zde sešlo na 350 lokálních prodejců a 350 nákupčích z více než 60 zemí světa, přičemž největší zastoupení měli nákupčí z asijských zemí a za nimi následovali Evropané. TTM+ rovněž slouží jako slavnostní příležitost pro představení strategie TAT pro následující období. Tento rok nese název „New Shades of Emerging Destinations“, tedy „Nové odstíny vycházejících destinací“. Jejím cílem je představit destinace, které dosud unikaly pozornosti turistů, tzv. „ukryté drahokamy“.

Jednou z oblastí, ke kterým chce TAT připoutat pozornost turistů, je Trang

Jednou z oblastí, ke kterým chce TAT připoutat pozornost turistů, je Trang
 

Jedná se o snahu ukázat, že Thajsko nabízí mnohem více než pouze známé a turisticky oblíbené destinace, jakými jsou Bangkok, Chiang Mai či Phuket, a že může být zajímavé a vždy překvapit něčím novým i opakovaně se vracejícího turistu. Tanes Petsuwan, zástupce guvernéra pro marketingovou komunikaci TAT, k tomu navíc dodává, že tak činí s cílem vytvářet pracovní místa a rozdělovat příjmy po celé zemi, od velkých měst po lokální komunity, a zároveň chtějí rovnoměrnější distribucí turistů v jednotlivých destinacích dosáhnout lepší dlouhodobé udržitelnosti lokalit.

Sukhothai, první hlavní město království

Sukhothai, první hlavní město království
 

Některé z vycházejících destinací se již začínají do povědomí turistů zapisovat. Můžeme jmenovat například město Chiang Rai, které spojuje jak historické, tak přírodní zajímavosti. U milovníků exotiky u moře rychle stoupá obliba Trat a za zmínku bezpochyby stojí i Sukhothai, první hlavní město království, jehož historický park je zapsán na seznamu UNESCO. Na TTM+ byly ovšem komunikovány i další destinace, které zatím objeveny nebyly a ještě se netěší takové pozornosti. Například Lampang, malé městečko, které odolává dnešní uspěchané době a zachovává si svůj poklidný ráz a tradiční kulturu, či Trang, oblast s nespočtem malých ostrůvků, která je naopak vhodná pro ty, kdo hledají poklid na pláži či mořské dobrodružství. Strategie propagování nových neobjevených destinací ovšem nebyla jediná, která byla na TTM+ představena. Dalším z dlouhodobých cílů TAT je rovněž dostat Thajsko do povědomí nikoliv pouze jako sezonní, ale jako celoroční turistickou cílovou destinaci.

Foto: Tourism Authority of Thailand

 

Nejnovější články z rubriky Asie

Foto: Shutterstock.com

Příští zastávka: V limbu

Lidé jsou různí a mají všelijaké libůstky. Platí to i o turistech. Jako z absurdní komedie ale působí nabídka jedné z hongkongských cestovních kanceláří – klienty vábí na okružní spací jízdy autobusem.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Do Thajska už bez karantény!

Thajsko udělalo na začátku zimní turistické sezony další významný krok k obnově cestovního ruchu. Od 1. listopadu umožní zahraničním turistům ze 46 zemí včetně Česka návštěvu země bez nutnosti karantény. Musí se ovšem prokázat certifikátem o dokončeném očkování,...

Číst více
Foto: Smartwings

Smartwings zpět na lince do Dubaje. Létat budou denně

Letecká společnost Smartwings včera obnovila přímé letecké spojení z Prahy do Dubaje ve Spojených arabských emirátech. Linka bude během zimního letového řádu provozována každý den letadlem Boeing 737 MAX.

Číst více