Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Slovinská turistická organizace spustila pro letošní sezonu novou kampaň, kterou chce k delšímu pobytu v destinaci přesvědčit projíždějící návštěvníky. Předložením účtenky za nákup týdenní nebo měsíční dálniční známky získají turisté řadu volných vstupenek a výhod při návštěvě celosvětově známých slovinských atrakcí.
Podle statistik vstupuje do Slovinska 22,1 miliónu cizinců, většinou obyvatel EU, kteří často touto zemí projíždí do cílové destinace, kde se chystají strávit svou dovolenou. Právě na turisty směřují k Jadranskému moři a na Balkán v autech, karavanech a na motorkách se nová kampaň zaměřuje. Nabízí jim totiž unikátní a cenově výhodnou příležitost k tomu, aby se zastavili ve Slovinsku a navštívili celosvětově známé atrakce. Mezi ně patří například Lipica, Maribor, Ptuj, Predjamský hrad nebo jeskyně Postojna.
O kampani informují nově vytvořené webové stránky v němčině, italštině, maďarštině, češtině a polštině. Dále byla zahájena digitální kampaň na největším turistickém portálu TripAdvisor a na sociálních sítích. Ta bude probíhat až do poloviny května. Na TripAdvisoru je očekáváno více než 13,5 miliónu zobrazení této reklamy a jejich odběratelům zpráv o novinkách bude zasláno více než 6,5 milionu emailů. Navíc se na Facebooku a Instagramu předpokládá téměř 350 tisíc kliknutí na reklamy. V hlavních prodejních místech dálničních známek budou také distribuovány informační letáky.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.