Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Více výsledků...
Slováci kvůli bezpečnostní situaci ve světě mění cílové destinace pro letošní dovolenou v zahraničí, cestovní kanceláře očekávají zhruba stejný počet klientů jako loni. Vyplývá to z informací Slovenské asociace cestovních kanceláří a cestovních agentur (SACKA).
Nižší zájem zaznamenaly cestovní kanceláře o Egypt, Tunisko a Turecko, které se loni dostalo do čela nejoblíbenějších destinací obyvatel pětimilionového Slovenska a které na této pozici vystřídalo dříve nejvyhledávanější Chorvatsko. „Turecko se prodává, ale nepochybně nedosáhneme 100 000 klientů jako minulý rok. Ostatní destinace, o které je zvýšený zájem, výpadek Tuniska a Egypta asi vyrovnají. Celkový počet klientů bude zhruba na úrovni 600 000,“ řekl novinářům na dotaz ČTK prezident asociace Stanislav Macko.
Zvýšený zájem slovenské cestovní kanceláře zaznamenaly o Řecko, Španělsko, Itálii a Bulharsko.
Minulý rok služeb slovenských cestovních kanceláří využilo přes 623 tisíc lidí, což bylo o pět procent více osob než v roce předchozím. Zájem Slováků o Tunisko, kde loni došlo ke dvěma velkým teroristickým útokům namířeným proti turistům, klesl o téměř dvě třetiny na 8400 lidí. O třetinu se zmenšil počet slovenských dovolenkářů v Egyptě.
Slovenské cestovní kanceláře ještě loni patrně v obavě o prodej zájezdů snížily objem objednaných charterových letů u dopravce Travel Service na letošní léto o 30 procent. Člen vedení SACKA Mikuláš Milko ale uvedl, že s ohledem na dosavadní prodej pobytů bude potřeba přepravní kapacitu navýšit.
Foto: Pixabay

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.