Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Lucia Arbetová byla jmenována ředitelkou Vienna House Easy Bratislava, hotelu, který se nachází v blízkosti letiště a nedávno byl kompletně zrenovován ve smart casual stylu.
Lucia Arbetová působila v čele Vienna House Easy Bratislava již v letech 2013–2016, mezitím vedla lázeňský hotel v Karlových Varech. Nyní se vrací do svého rodného města a jejím hlavním úkolem v nové funkci bude především upevnění pozice nově zrenovovaného Vienna House Easy v Bratislavě na klíčových trzích, tedy zejména v České republice a na Slovensku, a rozšíření konferenčních a F&B služeb.
„Je to skvělý pocit se po několika letech v zahraničí vrátit domů. Když přišla nabídka opětovně vést Vienna House Easy v Bratislavě, s radostí jsem ji přijala,“ připustila Lucia Arbetová a dodala: „Klíčový je pro mě dennodenní kontakt s hosty, motivace týmu a zajištění uspokojení potřeb všech zájmových skupin. S nově zrenovovaným hotelem máme velké cíle a já věřím, že se nám je společně podaří splnit.“
Zkušenosti v hotelnictví sbírá Lucia již více než dvacet let, a to jak v mezinárodních hotelových sítích, tak i nezávislých hotelech. Svoji kariéru začala jako recepční a postupně se vypracovala přes obchodní a marketingové pozice až do managementu. Lucia Arbetová převzala funkci ředitelky Vienna House Easy Bratislava od Georga Rosu, který se v rámci skupiny stěhuje do Německa, kde bude vést hotel Vienna House Easy v Berlíně.
Foto: Vienna House
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.