Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
První virtuální akce, která se konala ve spolupráci se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism v New Yorku, Czech Convention Bureau a Prague Convention Bureau, se uskutečnila na severoamerickém trhu ve středu 14. října, a to přes virtuální platformu Eventtia. Této jedinečné akce se zúčastnilo více než 60 nákupčích z USA a Kanady ze všech segmentů MICE – mezinárodních asociací, korporací, incentivních domů a nákupčích třetích stran.
Klienti měli možnost setkat se zhruba s 30 dodavateli z České republiky, mezi nimiž byli zejména zástupci hotelů, kongresových center, DMC a regionálních convention bureaus. Velmi produktivní den byl naplněný více než 250 schůzkami a destinačními prezentacemi České republiky, Prahy i ostatních krajů. Zpestřením programu byl interaktivní kvíz testující znalosti týkající se České republiky a místní kultury. Držitelé prvních třech míst v něm měli možnost vyhrát pobyt v Praze. Prague Convention Bureau během akce získalo několik poptávek pro Prahu, a to jak ze strany asociací a korporací. „Severoamerický trh patří dlouhodobě mezi nejdůležitější zdrojové trhy pro Prahu v rámci segmentu MICE. Díky stálému zastoupení Prague Convention Bureau na severoamerickém trhu, v osobě Martiny Fundaro, se nám daří udržovat povědomí o destinaci, komunikovat s klienty o vývoji aktuální situace a jejich potenciálních poptávkách na roky 2022 a 2023. I přes nemožnost osobních setkání navazujeme nové kontakty díky účasti na velkém množství virtuálních akcí, na kterých Prahu prostřednictvím našeho zástupce prezentujeme,“ doplňuje Roman Muška, ředitel Prague Convention Bureau.
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.