Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Propagační video Chorvatského turistické sdružení (HZT) „Ambasadoři chorvatského cestovního ruchu“ bylo nominováno v soutěži Travel Video Awards na cenu v podkategorii nejlepší videospot vytvořený turistickým sdružením či organizací. Spot byl premiérově představen loni v listopadu v rámci veletrhu cestovního ruchu WTM v Londýně a za krátkou dobu dosáhl na zahraničních zdrojových trzích několika miliónů zhlédnutí.
Video představuje Chorvatsko jako atraktivní turistickou destinaci v tom nejlepším světle pomocí známých osobností jako je Luka Modrić, Mario Mandžukić, Ivan Rakitić, Dean Lovren, Marin Čilić, Maksim Mrvica či duo 2Cellos. Vedle propagačního videa Chorvatského turistické sdružení byla dále nominována také videa Rhythms of Peru od Kuoda Travel, spot Sabrosura od Visit Columbia a snímek North America od Jordan Tourism Board.
„Jsme hrdí, že bylo naše nejnovější propagační video, v němž účinkují celosvětově známé chorvatské hvězdy, ambasadoři chorvatského cestovního ruchu, nominováno na prestižní světové ocenění. Tato nominace pro nás představuje profesionální satisfakci, ale i důkaz naší kreativity a inovativních schopností, respektive potvrzení z oboru, že v Chorvatském turistickém sdružení vytváříme společně s partnery špičkový mezinárodně uznávaný propagační obsah,“ uvedl ředitel Hlavního úřadu HTZ Kristjan Staničić.
Travel Video Awards je organizace založená nezávislými filmaři a značkami z celého světa, která oceňuje inovativní a inspirativní videosnímky. Ceny jsou udělovány ve dvou hlavních kategoriích, respektive v kategorii určené dílům nezávislých autorů (Independent Track), která je rozdělena do čtyř podkategorií, a v kategorii určené dílům, za nimiž stojí společnosti (Industry Track), která je rozdělena do pěti podkategorií.
On-line hlasování probíhá do pátku 31. března 2018 a slavnostní udílení cen se bude konat 9. dubna 2018 v Las Vegas.
Foto: HZT
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.