Program 12. ročníku konference Hospitality & Tourism Summitu 2012

Finální program 12. ročníku konference Hospitality &Tourism Summitu s podtitulem „Kde brát sílu amotivaci pro další rozvoj", která se uskuteční ve dnech 12. – 13. 4. 2012 v pražskémhotelu Crowne Plaza, byl zveřejněn!

Program této výročníkonference je nabit inspirativními příspěvky pro účastníky ze sektoru horeca a každý osvícený provozovatel restaurace,hoteliér nebo podnikatel v cestovním ruchu, který přes nelehkou dobu chcesvé podnikání rozvíjet nebo alespoň ziskově udržet, by si jej opravdu nemělnechat ujít. Kromě příspěvků v zahajovacím bloku prvního dne, které budoupatřit otázkám z oblasti financování a legislativy cestovního ruchu atrendům na straně domácí a zahraniční klientely, budou prezentovány případovéstudie z praxe, které přinesou ty nejlepší zkušenosti, jak „zefektivnit,motivovat a komunikovat". Inspirací bude i panelová diskuze na téma „Pohon abrzdy cestovního ruchu", jíž se budou účastnit zástupci hoteliérů a pracovnícizodpovědní za podporu rozvoje cestovního ruchu. 

Dobrou tradicí konference je společenský večer. Letos jsme proúčastníky s partnery konference Plzeňským Prazdrojem a Nestlé připraviliopravdu zajímavý program, ve kterém se bude snoubit výborné pivos kulinářskými specialitami. V netradičním prostoru čistírny odpadních vodv Ekotechnickém muzeu v Bubenči bude prezentováno Párovánípiva s jídlem: degustace pivních speciálů s vhodnou doprovodnoučeskou kuchyní".

Druhý programový den konference nabídne 5 odborných tematickýchworkshopů. Diskusní sekce o efektivitěv gastronomii se bude věnovat například tomu, jak uvařit za 80 nebo120 korun a co za to nabídnout zákazníkům v Praze, větším městě či navenkově. Majitel úspěšné regionální restaurace Šupina účastníkům poradí, jaknalákat turisty na regionální speciality. Další majitelé obdivovanýchrestaurací budou prezentovat své zkušenosti, jak pracovat s nabídkoupoledního menu a jak dosáhnout toho, aby restaurace byla stále plná. Cozákazník očekává od moderní gastronomie a jak ho zapojit do naplnění jehoočekávání?, to prozradí zástupce společnosti Torád.

Pro účastníky zabývajícíse řízením cestovního ruchu jsou připraveny dvě sekce: City marketing a management destinace napoví, jak pracovat se„značkou" města, jak vytvářet městskou identitu, komunikovat aktivity města sveřejností a zejména, jakých chyb se při tom vyvarovat. Workshop Formy spolupráce při řízení cestovníhoruchu v regionech bude na příkladech problematiky regionů Ústeckého kraje aČeského ráje řešit vztahy podřízenosti a nadřízenosti jednotlivých organizacícestovního ruchu v rámci kraje nebo v rámci turistického regionu zasahujícíhodo více krajů, i otázky, jak se regionální koncepce potkávají či nepotkávají saktivitami CzechTourism.

Náplní čtvrté sekce Jak zajistit, aby se hosté vraceli? Budediskuze na téma, co pro hoteliéry a poskytovatele gastronomických a dalšíchslužeb funguje z pohledu ziskovosti nejlépe, zda věrnostní programy,slevové akce či speciální nabídky.

Náplň sekce HR alias Služby stojí na lidech jepatrná již z jejího názvu. Její charakter bude nejen vzdělávací, ale díkydvojnásobnému časovému rozsahu předvede i formy praktického trainingu. Významnýprostor bude věnován i praktickýmdopadům aktuální novelizace zákona o zaměstnanosti a zákoníku práce. Předevšímprovozovatele hotelů a restaurací by měla zajímat změna definice závislé prácea nové vymezení nelegální práce, vč. problematiky tzv. švarcsystému, o kterémse bude rovněž diskutovat.

Hospitality & Tourism Summit organizují společnost Blue Eventsa Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, pod záštitou Ministerstva pro místnírozvoj ČR, s podporou CzechTourism a ve spolupráci s AHR ČR, Vysokouškolou hotelovou v Praze 8 a COT Business.

Nejnovější články z rubriky

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více