Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Chorvatsko i nadále přitahuje americké turisty, kteří hledají luxusní a podrobně naplánované cesty. To jsou výsledky analýzy segmentu rodinné dovolené zakládající se na aktuálních a předpokládaných rezervacích, kterou provedla mezinárodní cestovní síť Virtuoso specializující se právě na luxusní a zážitkové dovolené. Analýza navíc zařadila Chorvatsko mezi nejlepší desítku zemí světa v kategorii nekonvenčních rodinných destinací, které nabízejí autentické zážitky.
„Výsledky analýzy cestovní sítě Virtuoso nás obzvlášť těší, protože ukazují na vynikající pozici Chorvatska na velkém americkém trhu. Je důležité, aby nás na trhu USA poznali jako turistickou destinaci s rozmanitou nabídkou zahrnující kvalitu, bohatost a originalitu,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić a zároveň dodal, že poslední letní průzkum TOMAS ukázal, že američtí cestovatelé zůstávají z hlediska útraty v destinaci na špičce žebříčku (jejich denní útrata činí téměř 160 eur).
Pozitivní trendy potvrzuje také nedávno zveřejněná zpráva Virtuoso Luxe Report 2018, každoroční průzkum přinášející klíčové trendy a náhledy do segmentu luxusní dovolené. V uvedeném průzkumu bylo Chorvatsko zařazeno mezi top 10 destinací ve třech kategoriích se zlepšením na žebříčku v porovnání s výsledky průzkumu pro rok 2017. Země se umístila na 2. místě v kategorii neoblíbenější rostoucí destinace, zatímco v kategorii nejoblíbenější destinace pro tzv. mileniály zaujala 6. místo, respektive 8. místo v kategorii nejoblíbenější mezinárodní destinace.
V roce 2017 bylo z trhu USA realizováno 476 příjezdů, což je v meziročním srovnání o 35 procent více a 1,3 milionu přenocování, tedy od 34 procent více. Za první čtvrtletí letošního roku bylo zaznamenáno již 116 tisíc příjezdů amerických turistů (+25 procent), kteří v Chorvatsku strávili 293 tisíc nocí (+ 16 procent).
Foto: HTZ
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.