Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Přinášíme přehled hlavních ukazatelů portugalského cestovního ruchu za rok 2016. Zdrojem dat je portugalský statistický úřad.
Hlavní zdrojové trhy portugalského incomingu |
|||
1. | Spojené království | 6. | Nizozemsko |
2. | Španělsko | 7. | USA |
3. | Německo | 8. | Itálie |
4. | Francie | 9. | Irsko |
5. | Brazílie | 10. | Belgie |
Graf 1 – Počet ubytovacích zařízení v Portugalsku dle oblastí (2016)
Graf 2 – Mezinárodní příjezdy do Portugalska v letech 2002–2016 (v mil. osob)
Graf 3 – Příjezdy do Portugalska dle účelu (2016) |
Graf 4 – Příjezdy do Portugalska dle druhu dopravy (2016) |
![]() |
![]() |
Foto: Shutterstock.com
Zdroj: Statistics Portugal, zpracování vlastní
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.