Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Více výsledků...
Ve Vysokých Tatrách na Slovensku začíná letní turistická sezóna. Podnikatelé v cestovním ruchu očekávají zopakování loňské návštěvnosti, která byla rekordní. Nejpočetnější zahraniční klientelu v nejvyšším slovenském pohoří tvoří v létě Češi. ČTK to řekla šéfka oblastní organizace cestovního ruchu Andrea Žigová.

„Hoteliéři si pochvalují rezervace. Návštěvnost by měla být přibližně na úrovni minulého roku. Vzhledem k bezpečnostní situaci ve světě a vnímání Slovenska coby bezpečné země očekáváme, že se odhady naplní,“ uvedla Andrea Žigová.
Podnikatelé ceny ubytování a služeb proti loňsku podle Žigové vesměs neměnili. Různé slevy nabízí regionální turistická karta, která také umožňuje bezplatně cestovat ve vlacích v Tatrách. Státní dráhy vlakovou dopravu v regionu pro letní sezónu posílily. Regionální karta rovněž slouží coby pojištění na krytí nákladů na záchrannou akci v případě úrazu při pohybu po více než 600 kilometrech značených turistických stezek v Tatrách.
Žigová uvedla, že pro cestovní ruch v regionu jsou v letních měsících důležití hosté z Česka. „Čeští turisté jsou ze zahraniční klientely nejpočetnější skupinou. Vyplývá to z historického hlediska, pro Čechy představují Tatry srdeční záležitost,“ řekla.
V letních měsících navštěvují Vysoké Tatry hlavně rodiny s dětmi a turisté, v červnu do Tater míří také školní výlety a senioři. Návštěvníci se budou moci zapojit do doprovodného programu, který zahrnuje například různé sportovní akce a aktivity pro děti.
Foto: Pixabay

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.