Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Počet zahraničních turistů v Mexiku v loňském roce poměrně vzrostl. Do země přijelo na 35 milionů turistů, což v meziročním srovnání znamená nárůst o devět procent. Statistiky vyplývají z údajů, které v nedávných dnech zveřejnilo mexické ministerstvo cestovního ruchu.
Turistiku přitom loni podpořil především pokles mexického pesa vůči dolaru o zhruba 20 procent.
Příjmy z turistiky loni činily 19,571 miliard USD (zhruba 499 miliard korun). Meziročně se zvýšily o 10,4 procenta.
Cestovní ruch je jedním z hlavních zdrojů příjmů země. Je také jedním z mála světlých bodů mexické ekonomiky, protože zpracovatelský průmysl ohrožují snahy amerického prezidenta Donalda Trumpa o nové projednání nebo zrušení Severoamerické dohody o volném obchodu (NAFTA).
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.