Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Do Brazílie loni přicestovalo rekordních 6,6 milionu zahraničních návštěvníků, což je o 4,8 procenta více než v předchozím roce. Na výsledku se příznivě projevil zejména efekt letních olympijských her, prvních v Jižní Americe. Informovala o tom agentura Reuters.
Turisté brazilskou ekonomiku podpořili částkou 6,2 miliardy dolarů (zhruba 159 miliard korun), přičemž o rok dříve to bylo 5,84 miliardy USD.
„Je před námi ještě hodně práce, abychom dokázali efektivně zúročit pozitivní obraz, který zanechaly olympijské hry,“ uvedl brazilský ministr turistiky Marx Beltrão. Podle průzkumu ministerstva se navíc až 95 procent těch, kteří zemi v loňském roce navštívili, hodlá vrátit.
Brazílie je dlouhodobě nejnavštěvovanější zemí Latinské Ameriky, ale podle údajů OSN z roku 2015 zůstává daleko vzadu za deseti nejpopulárnějšími světovými destinacemi. Na první příčce zůstává i nadále Francie, kterou v roce 2015 navštívilo téměř 85 milionů turistů.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.