Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Přilákat více českých návštěvníků na Maltu bude mít nově za úkol společnost Travel Advance. Stala se totiž vítězem mezinárodního tendru, který pořádal Maltským úřadem pro turismus. V Praze sídlící společnost už se v Česku a dalších zemích stará mimo jiné o propagaci Dubaje. Maltu bude mít na starost i na Slovensku a v Polsku.
Hlavním úkolem nově vybrané agentury bude představit české cestující veřejnosti to nejlepší, co Maltské souostroví nabízí, od přírodních krás, přes kulturu až po gastronomii. Pokračovat chce i v prezentaci Malty jako ideální destinace pro anglické jazykové pobyty pro všechny věkové skupiny, a zaměří se i na sportovní, svatební či církevní turistiku.
Tým Travel Advance chce ukazovat výhody pobytů na Maltě i mimo hlavní letní sezonu, kdy díky středomořskému klimatu na souostroví stále panuje příjemné počasí s mírnými zimami a 300 dny slunečního svitu.
Kromě mladých lidí a rodin s dětmi tak chce cílit třeba i na seniory, pro něž by mohly být lákadlem i ceny, které jsou na Maltě prakticky stejné jako v České republice. Klíčovým reprezentantem v Česku bude Kristyna Gottwaldová, působící v pražské kanceláři Travel Advance.
Foto: Travel Advance
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.