Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Více výsledků...
Na pozici manažerky nově založené slovenské pobočky společnosti Asiana, provozující portál Letuška.cz, nastoupila v minulých dnech Miroslava Zelenáková, která bude odpovídat za komplexní řízení prodejních aktivit společnosti na slovenském trhu.
Jejím úkolem bude nejprve samotné otevření této pobočky a vybudování místního pracovního týmu. Kromě toho bude mít na starosti akvizici nových partnerů a hledání nových příležitostí a produktů, které na trhu chybí. „Bohaté zkušenosti s prodejem letenek na českém trhu jsme se rozhodli zúročit na Slovensku již v polovině loňského roku, kdy jsme spustili portál Superletuška.sk. Tamní trh má stále kam růst, a proto přišel čas na vytvoření pobočky s vlastním vedením,“ uvedl ředitel českého portálu Letuška.cz Josef Trejbal.
Na novou pozici přešla Zelenáková od konkurenčního prodejce letenek pelicantravel.com, kde pracovala od roku 2006. Kariéru završila na pozici produktové ředitelky, která spočívala v řízení šestičlenného týmu a zlepšování interních a systémových procesů.
Zelenáková vystudovala politologii na Paneuropské vysoké škole a obor produkce a management na Vysoké škole múzických umění v Bratislavě.
Letuška na českém trhu působí od počátku devadesátých let. Od roku 2012 vstoupila na slovenský trh pod doménou Superletuška a následně spustila prodej letenek v Bulharsku na portálu Airmeti. Do poloviny loňského roku ale neměla na Slovensku personální zastoupení a prodeje se uskutečňovaly přes Česko.
Foto: Asiana
Čtěte také: Firmě Asiana loni vzrostly tržby na 3,6 mld. korun

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.