Nové „normální“ v marketingu

Prázdninová sezona byla díky tuzemskému cestovnímu ruchu pro některé turistické hotely lepší než loňská. Ale prázdniny skončily. Teď je na nás, hoteliérech, jak na trzích podpoříme touhu cestovat.

Tento obsah je pouze pro předplatitele. Zakoupit článek nebo objednat si předplatné.

Nejnovější články z rubriky Expert

Foto: Shutterstock.com

Průzkum: Na dovolenou v ČR se chystá polovina domácností s dětmi

Dovolenou v tuzemsku se podle vyhledávače ubytování a zážitků Explorio.cz chystá strávit zhruba polovina českých domácností s dětmi. Postupné uvolňování restrikcí při cestách do zahraničí zatím tuto skutečnost totiž ovlivňuje jen velmi málo. Majitelé ubytování se v 88 procentech...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Aplikace pro uložení covidových certifikátů bude do konce června

Aplikace pro uložení covidových certifikátů v mobilu bude spuštěna do konce června. Pro jejich ověřování byla ve středu vydaná aplikace čTečka pro přístroje s operačním systémem iOS od firmy Apple a dnes pro Android. Na twitteru o tom včera informovala Národní agentura...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Česko je zelené, padají bariéry pro cestování

(aktualizováno) Evropské středisko pro kontrolu a prevenci nemocí (ECDC) zařadilo ode dneška Česko mezi zelené země s nízkým rizikem nákazy, což usnadní cestování do evropských zemí, které se řídí společným unijním semaforem. Pro většinu oblíbených turistických destinací, včetně Chorvatska,...

Číst více