Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Německé turistické centrály (DZT) odstartovala novou kampaň #WanderlustGermany. Jejím cílem je prezentace široké nabídky v oblastech pěší turistiky a cyklistiky. Spolu s hlavním partnerem, kterým je Meklenbursko-Přední Pomořansko, nyní kampaň začíná na 13 evropských trzích, včetně České republiky.
„#WanderlustGermany se ubírá trendem aktivních dovolených v přírodě, které odpovídají aktuálně rostoucí potřebě našich hostů z hlediska bezpečnosti, kvality a udržitelnosti,“ uvedla předsedkyně představenstva DZT Petra Hedorfer a dodala: „Cíleným využíváním nástrojů digitální komunikace a inovativních akcí na místních trzích s velkým potenciálem usilujeme o restart turistického incomingu v Německu. Kampaň přitom využívá i postavení Německa jako turistické země s udržitelnými koncepty, a tím posiluje náš strategický přístup k dalšímu cílenému rozvoji kvalitního cestovního ruchu.“
DZT definovala tři cílové skupiny pro realizaci této kampaně: sportovně zdatnější turisté a cyklisté, dále rodiny, které tráví svůj volný čas v přírodě a požitkáři, kteří kombinují své aktivity v přírodě s kulinářskými specialitami.
Kampaň #WanderlustGermany probíhá zejména digitálně, a to prostřednictvím programové reklamy i aktivit na sociálních sítích. Jedná se o kampaň s přístupem „social first“ a crossmediálním mixem marketingových aktivit.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.