Německo spustilo kampaň k restartu incomingu

Se znovuotevřením hranic ve většině evropských zemí zahájila Německá turistická centrála (DZT) kampaň „Germany – Dreams Become Reality“, a poprvé po třech měsících uzavřených hranic v Evropě propaguje Německo jako destinaci pro strávení letní dovolené.

Se znovuotevřením hranic ve většině evropských zemí zahájila Německá turistická centrála (DZT) kampaň „Germany - Dreams Become Reality“

„Prostřednictvím této kampaně vytváříme silné impulzy na našich evropských zdrojových trzích a zohledňujeme obnovenou svobodu cestování po Evropě. Po zkušenosti s koronavirovou krizí kladou cestovatelé nové požadavky na kvalitu a udržitelnost,“ řekla předsedkyně představenstva DZT Petra Hedorfer.

Hlavním komunikačním kanálem je nová microsite „Germany – Dreams Become Reality“. Stránka inspiruje obrázky a texty, které představují krásy Německa mimo hlavní turistické atrakce, překrásné hrady a zámky, seznam nejlepších turistických a cyklistických stezek, kulinářské tipy a nejkrásnější okružní cesty po Německu. Mezi další prvky kampaně patří programatická reklama, newslettery pro B2C, B2B i média a aktivity na sociálních médiích. Všechny tyto výstupy budou seskupeny pod hashtagem #GermanyAwaitsYou.

Kampaň doplňuje videoklip s rozmanitou nabídkou Německa jako turistické destinace a lze jej shlédnout na YouTube kanálu DZT i na zmíněné microsite.

DZT také informuje své partnery v mezinárodním cestovním ruchu o aktualitách ke koronavirové krizi, o svých globálních aktivitách i aktuální situaci na 15 nejdůležitějších zdrojových trzích. Veškeré informace najdou na webových stránkách v sekci „Trade“.

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Poreč – město mozaiky

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v  Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.

Číst více