Německo rozjelo kampaň #DiscoverGermanyFromHome

Během aktuálního stavu uzavřených hranic soustřeďuje Německá turistická centrála (DZT) své probíhající marketingové aktivity na všech sociálních kanálech po světě v komunikační kampani #DiscoverGermanyFromHome. Hlavním cílem je přinášet inspirativní, empatický a zároveň informativní obsah zábavnou a interaktivní formou.

Během aktuálního stavu uzavřených hranic soustřeďuje Německá turistická centrála (DZT) své probíhající marketingové aktivity na všech sociálních kanálech po světě v komunikační kampani #DiscoverGermanyFromHome

Kampaň zahrnuje virtuální zážitkové formáty destinací v Německu ze všech 16 spolkových zemí. Vyzývá k virtuálnímu objevování Německa jako turistické destinace a posiluje kontakt s potenciálními návštěvníky Německa. Kromě zmíněného #DiscoverGermanyFromHome kampaň používá také hashtagy, které jsou již v oběhu, jako je #staysafe, #stayathome nebo #traveltomorrow.

„Navzdory uzavření hranic zůstáváme aktivní,“ vysvětluje Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT. „Neustále se pohybujeme na více než 30 kanálech sociálních médií, abychom udrželi zájem o Německo jako turistickou destinaci, a to inspirativním a informativním způsobem. Zaměřujeme se na zábavné a interaktivní příspěvky. Kromě přímého kontaktu se zákazníky využíváme naše zavedené online nástroje k udržení aktivního dialogu s našimi partnery v německém a mezinárodním cestovním ruchu.“

Vzhledem k současné situaci DZT posunula do druhé poloviny roku všechny plánované marketingové aktivity, a to jak kampaně specifické pro jednotlivé trhy, tak i globální kampaně „German Summer Cities“ a „#WanderlustGermany“. Přípravy byly již dokončeny, takže digitální obsahy kampaní mohou být spuštěny prakticky okamžitě.

V souladu se současným vývojem v různých zdrojových trzích by mohla být od druhé poloviny roku postupně zahájena opatření pro zotavení cestovního ruchu. Německý turistický incoming se v důsledku koronavirové krize během několika týdnů prakticky zastavil. Cestovní omezení ovlivňují jak vstup do Německa, tak i odjezdy z hlavních zdrojových trhů. Zlepšení současné situace bude možné až v případě, kdy příslušná administrativní opatření na straně Německa i ve zdrojových trzích umožní ekonomický restart cestovního ruchu.

Foto: Francesco Carovillano / DZT

 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Poreč – město mozaiky

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v  Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.

Číst více