Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Německá turistická centrála (DZT) prostřednictvím nové edice inspirativní kampaně German.Local.Culture. podporuje restart turistického incomingu do Německa. Navazuje na úspěšnou loňskou kampaň, jejíž obsah nově tematicky rozšířila o cestování za kulturou a do přírody. DZT o tom informovala v tiskové zprávě.
Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT uvedla: „Po dvou letech koronavirové pandemie a na pozadí strašlivé války na Ukrajině čelí turistické odvětví velkým výzvám. Zejména v této situaci je důležité zasadit se o mírumilovný a lidi spojující turismus, který je synonymem otevřenosti světu a tolerance. Kampaň German.Local.Culture. zprostředkovává mírové soužití generací, tradic a různých kulturních vlivů. Prostřednictvím této kampaně zrcadlíme autentické lokální zážitky v městských destinacích, včetně začlenění venkovských oblastí a jejich turistických nabídek, které jsou šetrné a ohleduplné k životnímu prostředí. Cílem kampaně je mj. propagovat Německo jako destinaci pro delší prázdninové pobyty, a to jak pro cestovatele se zájmem o kulturu, tak i pro rodiny nebo aktivní turisty ze zdrojových trhů.“
Kampaň German.Local.Culture. bude komunikována především prostřednictvím programatické reklamy, sociálních médií, a také skrze influencery.
Informativní Microsite kampaně slouží především jako zdroj inspirace. Návštěvníci těchto webových stránek se tak mohou dozvědět zajímavé tipy na cesty, a to mj. od chatbota s podporou umělé inteligence. Rozmanitost Německa jako kulturní a přírodní destinace představuje potenciálním cestovatelům působivě natočený video spot.
Zmíněná Microsite dále odkazuje na čtyři tematické klastry: Flair (kultura), Craft (řemeslo), Taste (gastronomie) a Green (příroda). Tyto pak odrážejí nevšední architekturu, autentické prostředí, německou tradici s jejími manufakturami a řemeslným uměním, stejně jako tradiční regionální německou kuchyni i krásu přírody.
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.